×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
می‌خواستم اشک بحرینی‌ها را در بیاورم/ نباید دنبال بهانه برای بازی با عراق باشیم

به گزارش کیوسک خبر، سردار آزمون، زننده دو گل تیم ملی ایران مقابل بحرین اظهار کرد: این برد از آن مردم عزیز کشورم است. می‌دانستم بازی برای مردم چقدر مهم است. قول داده بودم که تمام توانم را برای این بازی بگذارم. من کسی که به کشورم توهین کرده را فراموش نمی‌کنم. بعد از آن بازی‌، روزشماری می‌کردم که این مسابقه شروع شود. دقیقا همین زمین بود که به ما توهین کردند. به خودم قول دادم که یک کاری کنم اشک‌شان را در بیاورم. این اتفاق هم افتاد.

او درباره اهانت طرفداران بحرینی به سرود ملی ایران و خندیدن بازیکنان این تیم به بازیکنان تیم‌ملی در بازی رفت، گفت: من هم امروز به آن‌ها خندیدم. مقابل‌شان قرار داشتم و می‌خندیدم. بازیکن حریف گفت چرا می‌خندی، گفتم دوست دارم.

مهاجم تیم ملی تاکید کرد: واقعا به این تیم ملی افتخار می‌کنم. الان همه چیز روی نظم است. این تیم ملی واقعا بااستعداد است.

آزمون درباره پاس‌های بی‌نقص طارمی به او در این دیدار، به شوخی گفت: من به مهدی طارمی این پاس ها را یاد دادم. او یکی از باستعدادترین بازیکنان آسیا است. خدا را شکر می‌کنم که از بازی همدیگر شناخت داریم. به او هم تبریک می‌گویم.

او درباره بازی با عراق در زمین چمن بی‌کیفیت ورزشگاه محروق، تصریح کرد: مشکلی نیست. هیچ بهانه‌ای نداریم. وضعیت چمن برای هر دو تیم برابر است. ما قبلا بهانه آوردیم که هوای بحرین گرم است و آن اتفاقات رخ داد. الان هیچ کم و کسری نداریم. واقعا شاداب تمرین می‌کنیم و هیچ چیزی مهم‌تر از این نیست.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایسنا،مهاجم تیم‌ملی درباره تاثیر تعویض‌های اسکوچیچ به خصوص حضور سامان قدوس، بیان کرد: تعویض ها فوق‌العاده بود. چون من یکی از بزرگترهای تیم ملی هستم، به بچه‌ها قول دادیم که اگر ۶۰ درصد از توان‌مان را هم بگذاریم به برد می‌رسیم. این اتفاق هم رخ داد. به راحتی این بازی مهم را بردیم. وظیفه ما است که از این پرچم در ورزش دفاع کنیم. ما نباید سیاست را قاطی فوتبال کنیم. وقتی فوتبال بازی کنیم، به راحتی مسابقه را می‌بریم.