×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در بازدید سرزده از شعبه مطهری تهران، ضمن تاکید بر تخصیص بهینه منابع توسط شعب، توجه به برنامه ریزی منسجم   برای جذب منابع ارزان قیمت در چارچوب نقاط تمرکز تعیین شده در برنامه عملیاتی شعب را ضروری دانست.
در این دیدار، کریمی با قدردانی از تلاش های همکاران شعبه مطهری گفت: نقش تمامی همکاران بانک دی به خصوص همکاران شعب که در خط مقدم بانک مشغول به فعالیت هستند در موفقیت‌های اخیر بانک بر کسی پوشیده نیست و همکاران شعب باید با تعامل مناسب با مشتریان، سرعت عمل در ارائه خدمات، بازاریابی و جذب منابع ارزان قیمت و تلاش برای وصول مطالبات پرونده های اعتباری همچنان در تحقق اهداف عالی بانک نقش آفرین باشند. 
مدیرعامل بانک دی با تاکید بر لزوم توجه شعب به رابطه تعادلی منابع و مصارف گفت: تجهیز منابع از اهمیت ویـژه ای برخـوردار است زیرا جـذب منـابع بـر نقـدینگی و مدیریت ریسک نقدینگی بانک، میزان اعطای تسهیلات و هزینـه هـا و درآمـدهای عملیاتی بانک تأثیر بسزایی دارد و شعب باید تحلیل روشنی از میزان سـپرده هـای خـود به عنوان منابع و میزان ارائه تسهیلات و مصارف در دوره هـای زمـانی مختلـف داشـته باشـند.
کریمی افزود: در سالیان اخیر بیشترین استفاده از ظرفیت شعب معطوف به جذب منابع بوده و بسیاری از شعب از تخصیص منابع جذب شده غفلت کرده اند که باید با بازاریابی محصولات و بسته‌های اعتباری طراحی شده، بخش مشخصی از منابع را در چارچوب سیاست‌های اعتباری و نقاط تمرکز تعیین شده در برنامه عملیاتی شعب، به اعطای تسهیلات با روش های صحیح و تعریف شده اختصاص دهند.
وی همچنین مطالبات را یکی از دغدغه‌های اصلی هیئت مدیره بانک دانست و گفت: با تغییر ساختار سازمانی بانک و تشکیل معاونت حقوقی و وصول مطالبات، شاهد ایجاد پیوستگی و هم‌افزایی منطقی بین واحدهای وصول مطالبات و حقوقی هستیم که این مساله بر انسجام و سرعت پیگیری مطالبات و پرونده های حقوقی بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
مدیرعامل بانک دی افزود: انتظار می رود همکاران شعب از این فرصت پیش آمده برای افزایش وصول مطالبات غیرجاری و بازگرداندن این منابع به چرخه تسهیلات‌دهی بانک تلاش مضاعف کنند تا از این طریق علاوه بر افزایش وصول مطالبات، زمینه برای تخصیص مجدد منابع فراهم شود.
کریمی در پایان سخنانش، مشتری مداری و تعامل مناسب با مشتریان را رمز موفقیت در وصول مطالبات و جذب منابع ارزان قیمت دانست و گفت: بازاریابی صرفاً به معنای برگزاری جلسات رسمی و مذاکره با مشتریان کلان و یا تبلیغات گسترده در رسانه ها نیست بلکه رفتار محترمانه و تعامل مناسب با مشتری به گونه ای که موجب تغییر ذهنیت مشتری نسبت به بانک شود، اولین و مهم‌ترین گام در بازاریابی است که امیدوارم تمامی همکاران خدومم در بانک دی از این اصل غافل نشوند.
گفتنی است در این دیدار، مدیرعامل بانک دی ضمن ارزیابی شاخص های برنامه عملیاتی شعبه در ۵ حوزه استراتژیک سودآوری، سهم بازار، مدیریت بهینه مصارف و منابع، ارتقای سطح درآمدها و بانکداری الکترونیک به گفت و گو و تبادل نظر با همکاران این شعبه پرداخت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.