×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مهمترین فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران تبیین شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شانا به نقل شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز سه‌شنبه ( ۲۳ فروردین‌ماه) در نشست بررسی چالش‌های مدیریت عملیات پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد: نقش و مأموریت این شرکت کمک به تداوم تولید نفت، گاز و استمرار جریان صادرات نفت کشور است که خروجی مأموریت عملیاتی شرکت تأمین ارز و به نوعی ورودی اقتصادی سایر فعالیت‌های کشور خواهد بود.
وی با اشاره به دستاوردهای یک سال اخیر این شرکت بیان کرد: همه فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران همسو با چشم‌انداز و با در نظرگرفتن اهداف عمومی و اختصاصی انجام شده است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: این شرکت سال گذشته (۱۴۰۰) توانست مأموریت اصلی و وظایف محوله درحوزه‌های ذخیره‌سازی و صادرات نفت خام و میعانات گازی کشور را به نحو ایمن و به‌ موقع انجام دهد.
اسدروز، افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی نفت خام و میعانات گازی، تداوم صادرات نفت خام و میعانات گازی در شرایط پیچیده عملیاتی، مدیریت ذخیره‌سازی و صادرات میعانات و فرآورده‌های مورد نظر با هدف پشتیبانی از تولید پایدار گاز کشور و انجام خدمات متعدد پهلودهی و جداسازی نفتکش‌ها را از فعالیت‌های مهم شرکت پایانه‌های نفتی ایران برشمرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.