×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
ملاک ارتقای کارکنان در تامین اجتماعی قبولی در آزمون مدیران است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سهیلا ملکشاهی، در خصوص این آزمون توضیح داد: در راستای شایسته سالاری و ایجاد انگیزه برای کارکنان سازمان، در دو سال اخیر با تاکید فراوان مدیر عامل سازمان، در حال اجرای آزمون مدیران برای ارتقا هستیم به این نحو که به همه همکاران اجازه داده می شود که در هر پست و مقامی برای دو رتبه بالاتر ثبت نام کنند.

وی افزود: محتوای این آزمون قسمتی از بخشنامه های تامین اجتماعی، هوش و مدیریت است و کارمندان برای ارتقای خود باید حتما نمره مورد نظر در این آزمون را برای ارتقا به دو رتبه بالاتر کسب کنند تا بتوانند متقاضی پستهای مدیریتی در سازمان تامین اجتماعی باشند .

ملکشاهی در خصوص فعالیتهای تامین اجتماعی عنوان کرد: از جمله اقدامات بزرگ در سازمان تامین اجتماعی در دو سال اخیر طرح خدمات غیرحضوری  است که همکاران ما در بخش آی تی در این زمینه بسیار کار کردند و بسیاری از خدمات از جمله مشاهده سوابق، تمدید یا تعویض دفترچه ها، درخواست بازرسی از کارگاهها، پرداختها و حتی اعتراض به حق بیمه ها و… الکترونیکی شده و به صورت خدمات غیرحضوری انجام می گیرد.

وی گفت: در ایام کرونا استفاده از خدمات غیرحضوری چند برابر شده است و این امر منجر به کاهش ترددها گشته و در این راستا حذف فیزیکی تمدید اعتبار دفترچه ها آغاز شده و دیگر لازم نیست برای زدن یک مهر به شعب ما مراجعه کنند و در قسمت ارتباطات مردمی در حال گسترش خدمات هستیم.

ملکشاهی گفت: در ایام کرونا اقدامات زیادی در سازمان انجام شد از جمله لغو بازرسی کارگاهها، بازرسی قالیبافان و کارگران، بررسی اشتغال بیمه بیکاری، معاینات پزشکی بدو بیمه گری حین استخدام که به بعد از رفع بیماری کرونا در جامعه موکول شده اند. دورکاری را در خصوص کارمندان خود انجام دادیم و کارت هوشمند رانندگان و تعویض دفترچه و تمدید آن غیرحضوری شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.