×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی منصوب شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، در حکم انتصاب صادر شده از سوی دکتر میرهاشم موسوی آمده است:
با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم به سمت “معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری” منصوب می‌شوید. شایسته است با توکل به خداوند متعال در راستای ایفای مسئولیت خطیر صیانت و ارتقای ارزش ذخایر، دارائی‌ها و سرمایه کلیه کلیه ذی‌نفعان سازمان و با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های انسانی، مادی، علمی، معنوی و در پرتو توجه به اصول سه‌گانه “تحول، عدالت و اعتماد افزایی”، در تحقق انتظارات و اهم راهبردهای ذیل همت گمارید:

  1. ارائه سیاست‌های کلان تحولی در فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه‌‎گذاری سازمان تأمین اجتماعی با رویکرد افزایش سهم سازمان در تولید ناخالص ملی، اشتغال و بهره‌وری منابع و دارایی‌های در اختیار.
  2. توجه ویژه بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با رویکرد عدالت محور به عنوان مهمترین راهبرد برنامه‌ریزی اقتصادی در سازمان تامین اجتماعی و دولت سیزدهم، در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب
  3. ایجاد سازو کار تحقق اصول حاکمیت شرکتی یکپارچه و متناسب با ساختار شرکت‌ها و بنگاه‌های مجموعه سازمان تأمین اجتماعی و بازنگری روابط بین معاونت اقتصادی، شرکت‌های تابعه و سایر حوزه‌های اقتصادی سازمان با رویکرد تحول و اعتماد افزایی.
  4. ایجاد سازوکار نظارت سیستمی و مستمر بر شرکت‌ها، موسسات و نهادهای مالی تابعه به منظور ارتقای وضعیت سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد، تعارض منافع در شرکت‌ها مزبور و تلاش در جهت پیاده‌سازی و تقویت نظام مستمر پایش سرمایه‌گذاری‌های سازمان.
  5. ساماندهی پورتفوی سازمان و پیاده‌سازی ساختار مدیریت دارایی‌ها و حداکثر کردن دارایی‌های سازمان از طریق هم‌افزایی و سازو کارهای توسعه‌ای با تمرکز بر تعهدات سازمان و حوزه‌های کسب و کار مربوطه.
  6. شناسایی افراد متعهد، متخصص، خلاق و انقلابی جهت تکمیل بانک اطلاعات مدیران مجموعه‌های اقتصادی سازمان به منظور بکارگیری آنان در جایگاه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت‌ها و موسسات تابعه سازمان و نیز نظارت مستمر بر عملکرد ایشان.
  7. مطالعه، امکان سنجی، پیگیری و اجرای طرحها، ابزارهای تأمین مالی و روش‌های پرداخت بدهی‌های دولت به سازمان تأمین اجتماعی و تجزیه و تحلیل مستمر فضای کسب و کارهای جدید و بهره‌گیری از شرکت‌های دانش بنیان.
    توفیقات روزافزون جنابعالی را ظل عنایات اهل بیت علیهم‌السلام از درگاه ایزد منان خواستارم و امید است با استفاده از تمامی توان خود و تجربیات و ظرفیت‌های سایر همکاران و جذب نیروهای پرانگیزه، تشریک مساعی و تعامل بین بخشی توفیق خدمت‌گذاری بیشتر حاصل گردیده و در این مسئولیت خطیر موفق و موید باشید.