×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسین خوش اقبال در این بازدید ضمن بازدید از واحدها و دیدار با کارکنان و ارباب رجوع با تقدیر از اقدامات تامین اجتماعی استان در خصوص مقابله با گسترش کرونا ویروس خاطرنشان کرد: سلامت جامعه باید اولویت نخست همه دستگاه‌ها باشد و برای تحقق این موضوع مهم و حیاتی تلاش ‌کنند.

وی تاکید کرد: اولویت ما سلامت مردم و رعایت حقوق شهروندی است و مردم باید احساس کنند که مسؤولین به فکر آنها هستند.

خوش اقبال رضایتمندی مردم را در گروه برخورد شایسته کارکنان ادارات دانست و افزود: ارباب رجوع باید از بدو ورود تا پایان کار و خروج، از برخورد و نحوه کار کارکنان رضایت داشته باشد.

در این بازدید مدیر کل تامین اجتماعی کردستان ضمن اشاره به خدمات الکترونیک سازمان و حذف فرایند استعلام اعتبار دفترچه های درمانی در راستای مقابله با بیماری کووید ۱۹ افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه همکاران الزامی است و در چینش مبلمان اداری رعایت فاصله اجتماعی رعایت شده و مواد ضد عفونی در ورودی ساختمانها در دسترس مراجعین قرار داده شده است.

سید صلاح قریشی به سامانه خدمات غیر حضوری بیمه شدگان اشاره کرد و گفت: بیشترخدمات سازمان تامین اجتماعی در این سامانه تعریف شده است و بیمه شدگان و کارفرمایان این سازمان می توانند کلیه خدمات خود را از طریق سامانه eservices.tamin.ir انجام دهند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.