×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اقدام باشگاه الاهلی قطر برای بازگرداندن دو ملی پوش ایران غیر منطقی بود، گفت: کمپ تیم ملی در قطر مثل جام جهانی روسیه نیست اما در فکر ترمیم آن هستیم.

به گزارش کیوسک خبر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران که صبح امروز عازم شهر کرمان شده بود، در خصوص مشکل محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافع تیم ملی و بازگشت آنها به باشگاه الاهلی قطر گفت: به نظرم این مسئله امروز حل می‌شود. با شیخ حمد (رئیس فدراسیون قطر) صحبت کردم. کار باشگاه الاهلی غیر منطقی بود و فکر می‌کنم امروز این بازیکنان سر تمرین (تیم ملی) حاضر بشوند.

وی در خصوص برگزاری جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد: خیلی وقت بود که جلسه‌ای برگزار نشده بود. صحبت‌های مختلفی درباره مسائل جاری بود.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به نارضایتی‌ها از هتل و کمپ تیم ملی در جام جهانی قطر و انتساب آن به مسئولان فدراسیون قبل و نیاز به شفاف سازی در این زمینه، گفت: چیزی برای شفاف سازی نیست. آنجا تعدادی هتل هست و به ۳۲ تیم داده‌اند. سهم ایران را چیزی داده‌اند که خودم ندیده‌ام اما با کی روش مفصل صحبت کردم. اینجا مثل کمپ لوکوموتیو در مسکو (جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه) نیست.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مهر، تاج درباره احتمال تغییر هتل و کمپ تیم ملی تاکید کرد: داریم با شیخ حمد صحبت می‌کنیم. آنجا در اختیار فیفا است و دست قطر نیست. اگر بنا به تعویض هتل بود باید همان زمان انجام می‌شد. مجالی برای تعویض هتل نیست ولی برای ترمیم و رفع مشکلات زمان داریم.

وی در پایان در خصوص شرایط تیم امید و انتخاب جانشین مهدی مهدوی کیا در این تیم هم گفت: فعلاً که بحث تیم امید نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.