×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مسئولیت های اجتماعی از مهمترین دغدغه های صنعت پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر و جامعه پیرامونی صنعت است

به گزارش روابط عمومی و دبیرخانه مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سید امید شهیدی‌نیا در آیین کلنگ زنی نخستین شهرک صنعتی کمیته امداد در شهرستان بندر ماهشهر با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور اظهار داشت: شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و این نهاد انقلابی (کمیته امداد) به درک مشترکی مبنی بر ضرورت توانمندسازی افراد نیازمند در منطقه رسیده اند.
وی با اشاره به برخی انتظارات مبنی بر اینکه پتروشیمی های مستقر در این منطقه باید نسبت به رفع نیاز شغلی منطقه اقدام کنند گفت: علیرغم ظرفیت های بسیار عظیم در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اما تحقق چنین امری حتی در صورت تکمیل طرح های توسعه ای صنعت، به تنهایی میسر نیست.
🔹مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ادامه داد: در همین راستا، کنگ زنی نخستین شهرک صنعتی کمیته امداد در شهرستان بندر ماهشهر را می توان حاصل رویکرد متعهدانه و کارشناسی شورای راهبردی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی و این نهاد انقلابی تاثیرگذار دانست.
شهیدی نیا با تاکید بر تعامل بسیار سازنده بین مدیریت شهری و مجموعه صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افزود: همواره مسئولیت های اجتماعی یکی از مهمترین دغدغه های صنعت پتروشیمی در شهرستان ماهشهر محسوب می شود که با جدیت در حال پیگیری است.
وی بیان داشت: استفاده از همه ظرفیت های موجود در استان و بخصوص شهرستان بندر ماهشهر قطعا” ایجاد فرصت های شغلی پایدار را در پی خواهد داشت که با برنامه ریزی های کاربردی و دقیق محقق خواهد شد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اشاره به توجه کمیته امداد امام خمینی (ره) به مسئله رفع بیکاری به منظور ایجاد توانمندی های لازم در مناطق کمتر توسعه یافته اظهارداشت: شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از بخش قابل توجه ای برنامه های کاربردی کمیته امداد برای بهبود زیرساخت های شهری و خدماتی در شهرستان ماهشهر پشتیبانی کرده است و این روند در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت پتروشیمی ادامه خواهد داشت.
رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه پتروشیمی در بخش دیگری از سخنان خود در این آیین توجه به ظرفیت های گردشگری شهرستان بندر ماهشهر تاکید کرد و گفت: در صورت برنامه ریزی های کارشناسی در این بخش نیز، فرصت های پایدار شغلی در شهرستان ایجاد می شود که می تواند باعث رشد و توسعه ماهشهر محسوب گردد.