×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تلاش جهادگونه و خدمت خالصانه به مردم در امتداد راه شهداست و این رویکرد باید سرلوحه کار ما در صنعت بیمه باشد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی به مناسبت روز گرامیداشت شهدا، روزگذشته با حضور در منزل شهید با خانواده  شهید دفاع مقدس دیدار و به مقام شامخ شهدای والامقام  ادای احترام کرد.
رییس کل بیمه مرکزی در این دیدار با اشاره به جایگاه رفیع شهادت در آیات و روایات و ذکر آن در کلام بزرگان دین و قهرمانان ملی از جمله سردار دلها شهید سلیمانی تاکید کرد : همه ما باید قدردان شهدا و شکر گذار فضای شهادت گونه جامعه باشیم و تلاش کنیم تا در امتداد مسیری که شهدا پیمودند در خدمت خالصانه به جامعه و در مسیر اعتلای کشور گام برداریم.
دکتر استادهاشمی با بیان این مطلب که دیدار با یادگاران شهدا در چارچوب قوانین و مقررات اداری نمی گنجد، و حضور فرزند شهید در نهادناظر بیمه را سبب افتخار این صنعت دانست و گفت : مسوولیت شما به عنوان ادامه دهنده راه شهدا سنگین تر وخطیرتر از سایرین است چرا که نسل جوان که باید حافظ نظام و انقلاب باشند از کلام و منش شما فرزندان شهدا الگو می گیرند.
وی خاطر نشان کرد: شهادت تنها محصور و محدود به زمان گذشته و دوران جنگ و دفاع مقدس نیست بلکه در شرایط کنونی نیز در باغ شهادت طلبی و جهاد در راه خدا به روی مشتاقان، گشوده است.
شایان ذکر است که رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه در این ملاقات با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید والامقام قدردانی کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.