×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه تعاون در تشریح مزایای بیمه های آتش سوزی از تقویت ارتباط با شعب، نمایندگان و کارگزاران برای فروش مطلوب تر این رشته بیمه ای سخن گفت.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، حسن پوراسکندری، مدیر بیمه های آتش سوزی این شرکت، از برنامه ریزی برای تقویت حضور در فضای فروش مبتنی بر درگاه های آنلاین، تقویت شعب و سیاست های نوین برای آموزش های اثربخش نمایندگان سخن گفت.
او همچنین بر برنامه ریزی برای تقویت خرده فروشی سخن گفت و اظهار داشت: با سیاست هایی که تا کنون اتخاذ کرده ایم، موفق شدیم بیش از ۵۰ درصد پورتفوی در نظرگرفته شده خود را تأمین کرده و در ادامه برای تکمیل پورتفوی خود بنا داریم تا ارتباط با کارگزاران را نیز تقویت کنیم.
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه تعاون در این خصوص تشریح کرد: با توجه به ضرورت فرهنگسازی هرچه بیشتر برای بهره مندی عموم مردم از خدمات بیمه ای و نیز، تقویت پوشش های بیمه ای در مواقع وقوع حوادث، بر آن شدیم تا ضمن گسترش شبکه فروش ، نسبت به افزایش فروش در رشته آتش سوزی مسکونی، غیرصنعتی، انبار و صنعتی و در راستای افزایش انگیزش شعب، نماینده ها و کارگزاران نیز فعالیت کرده باشیم.
پوراسکندری در ادامه درباره تفاوت و مزایای بیمه آتش‌سوزی بیمه تعاون در مقایسه با سایر شرکتها نیز بیان داشت: ما تلاش می‌کنیم تا محصولی را ارائه دهیم که در مقایسه با سایر شرکت‌ها متنوع‌تر و جذاب‌تر باشد و در دید مردم تفاوتی را ایجاد کنیم تا بتوانیم آن را به فروش برسانیم.
مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه تعاون در ادامه افزود: در یکی از کارهای انجام شده، بیمه تعاون اقدام به فروش بیمه نامه های آتش سوزی طرح منازل مسکونی و اصناف در قالب چندین دفترچه و با طرح های بسیار متنوع کرده و با برگزاری چندین جشنواره فروش، تجربه و نتایج خوبی بدست آورده است.
وی در ادامه گفت: درحال حاضر با همکاری سایر مدیریت‌های فنی بیمه تعاون طرح های مشترکی را ارائه میدهیم، به گونه‌ای که علاوه بر جذاب بودن آن، مردم کمترین مبلغ حق بیمه را پرداخت کنند و یا بیمه نامه را بدون پرداخت حق بیمه ای دریافت کنند.
وی افزود: طرح مشترکی را با بیمه‌های زندگی ارائه داده‌ایم که براین اساس وقتی بیمه عمر توسط مشتریان خریداری می‌شود، بیمه آتش‌سوزی به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و بیمه تعاون هزینه آن را پرداخت می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.