×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ آذر , ۱۴۰۴

مرکز تماس شبانه‌روزی ۱۴۲۰ سازمان تأمین اجتماعی، با هدف ارتباط مستقیم و آسان بین سازمان و مخاطبان و پیگیری درخواست‌ها و ارائه مشاوره‌های لازم به ذینفعان، راه‌اندازی شده است.

به گزارش کیوسک‌خبر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، این مرکز به‌صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای سال – حتی تعطیلات رسمی – آماده پاسخگویی به پرسش‌ها و ارائه راهنمایی‌های لازم به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران سازمان است.

مرکز تماس ۱۴۲۰ به عنوان سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی، نقش یک پایگاه جامع ارتباطی را ایفا می‌کند و به شکل تخصصی به سوالات، انتقادات، پیشنهادات و موضوعات بیمه‌ای و درمانی مربوط به کلیه افراد تحت پوشش سازمان رسیدگی می‌کند.
مخاطبان و ذی‌نفعان سازمان تأمین اجتماعی می‌توانند از سراسر کشور و بدون نیاز به پیش‌شماره، تنها با شماره‌گیری ۱۴۲۰ از تلفن ثابت یا تلفن همراه، با کارشناسان این مرکز تماس بگیرند.
راه‌اندازی مرکز تماس شبانه‌روزی ۱۴۲۰ گامی مهم در جهت افزایش رضایتمندی مخاطبان، تسهیل ارتباطات مردمی، شفاف‌سازی خدمات و ارتقای پاسخگویی سازمان تأمین اجتماعی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.