×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره کل کارپردازی و اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مصطفی عاشوری سرپرست اداره کل کارپردازی و کمال حاجتی سرپرست اداره کل رفاه و درمان با حضور قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران برگزار شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده در این مراسم که تعدادی از مدیران ارشد بانک‌ نیز حضور داشتند گفت: بزرگ ترین سرمایه بانک، نیروی انسانی با تجربه و متخصص است، از این رو رویکرد بانک، ارائه خدمات معیشتی، رفاهی و درمانی بهتر به کارکنان است.
وی افزود: جا دارد تا با توجه به علاقه و استقبال کارکنان بانک از برگزاری المپیادهای ورزشی، این گردهمایی های ورزشی در دفعات بیشتری برگزار شوند تا فرهنگ ورزش و سلامتی در کارکنان بیشتر تقویت شود.
نجار زاده ضمن ضروری خواندن عدالت میان کارکنان بانک برای برخورداری از خدمات اماکن رفاهی بر راه اندازی سامانه ای جهت ثبت درخواست های رفاهی کارکنان تاکید کرد.
قائم مقام بانک ملی ایران همچنین گفت:باید عملکرد شرکت هایی که در مناقصه های بانک برنده می شوند، مورد ارزیابی قرار گیرند و بازخورد آن در شرایط مناقصات بعدی لحاظ شود.
نصرت اله شهبازی عضو هیات عامل و معاون پشتیبانی بانک ملی ایران نیز در این مراسم ضمن اهمیت فرایندهای اداره کل کارپردازی، بر توانمندی سرپرست جدید این اداره کل تاکید کرد.
شهریار سعادت رئیس اسبق اداره کل کارپردازی نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد دوران تصدی مسئولیت خود ارائه داد.
مصطفی عاشوری سرپرست اداره کل کارپردازی و کمال حاجتی سرپرست اداره کل رفاه و درمان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از عملکرد مدیران پیشین،کار تیمی را برای پیشبرد امور و نیل به اهداف بانک، ضروری خواندند.
گفتنی است مصطفی عاشوری پیش از این رئیس اداره کل رفاه بود و اکنون به سرپرستی اداره کل کارپردازی منصوب شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.