×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه میهن در بازدید از شعبه خرم آباد، جواد قاسمی، سرپرست سابق شعبه ایلام، را به عنوان مدیر شعبه لرستان معارفه کردند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه میهن؛ سیدهادی شیخ‌الاسلامی مدیرعامل شرکت در سخنانی با ابراز رضایت ازعملکرد سرپرست شعبه ایلام، آقای جواد قاسمی را با عنایت به توانمندی و پشتکار ایشان در دوره سرپرستی در ایلام، به عنوان مدیر شعبه لرستان_خرم آباد منصوب کردند.

شیخ الاسلامی در این بازدید که با همراهی آقایان محسن مقدم، معاون توسعه سرمایه انسانی، میثم مولائی مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت و سعید حاصلی مدیر منطقه ۶ به عنوان هیات همراه انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران و شبکه فروش، به تشریح سیاست ها و برنامه های پیش روی شرکت در کنار همدلی و همکاری همه کارکنان پرداخت و بر ضرورت تلاش مضاعف آنان برای افزایش کیفیت، دقت و سرعت در ارائه خدمات به مشتریان و جلب رضایت حداکثری آنان تاکید کرد.

مدیرعامل بیمه میهن با بیان اینکه توسعه و استفاده از فناوری‌های نوین و دیجیتال در عرصه خدمت رسانی به بیمه شدگان از الزامات و اهداف راهبردی بیمه میهن می باشد، ادامه داد: امروزه فضای کسب و کار و تعاملات اقتصادی و اجتماعی، متاثر از تحولات فناوری و فرصت‌های ناشی از آن، به شکل بی‌سابقه‌ای دستخوش تغییرو تحول شده‌ است.

شیخ‌الاسلامی ادامه داد: بیمه میهن در این حوزه، تبدیل شدن به شریک تجاری سایر بنگاه ها برای توسعه جغرافیایی، نفوذ در بازارها، افزایش اثربخشی فعالیت‌ها و خدمات را چشم‌انداز خود قرار داده و مأموریت خود را به ارمغان آوردن فرصت‌های فوق، برای ذینفعان و فعالان اقتصادی تعریف کرده است.

شیخ‌الاسلامی با تاکید بر اهتمام همگانی در راستای ارتقاء و تعالی بیمه میهن با توجه به شرایط رقابتی در صنعت بیمه، اذعان کرد: موفقیت‌ها،همواره درسایه برنامه ریزی، اجرا، پیگیری و نظارت و توکل به خداوند متعال میسر می شود.

در این مراسم، کارکنان و شبکه فروش نیز در فضایی صمیمی مسائل و مشکلات و دغدغه های خود را با مدیرعامل و هیات همراه در میان گذاشتند و در پایان از زحمات و تلاش های سید مهدی جمالی، مدیر سابق شعبه لرستان بیمه میهن قدردانی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.