×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیر بیمه تعاون استان یزد با مدیر اتاق تعاون استان دیدار کرد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در این نشست ضمن اشاره به اینکه بخش تعاون از دیر باز همیشه مورد استقبال بخش کمتر برخوردار جامعه بوده اظهار داشت: «این افراد می توانند به صورت تیمی و گروهی به عرصه اقتصادی ورود کرده و سهم قابل توجهی از اشتغال و تولید ناخالص ملی در کشور را همراه با تحقق اهداف اجتماعی به خود اختصاص دهند و برطرف کننده مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود باشند».
وی افزود: «بر این اساس لازم است تا بستری مناسب فراهم شده تا شرکت های تعاونی بتوانند بیش از پیش در مسیر اهداف مورد نظر گام برداشته و موثر واقع شوند».
رهاوی ادامه داد: « در همین خصوص شرکت بیمه تعاون به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه ای تعاونی در ایران به منظور حمایت از بخش تعاون وکاهش هزینه های درمانی کارکنان شاغل در شرکت های تعاونی، اقدام به رونمایی محصول درمان تکمیلی کسب و کارهای کوچک با تعداد حداقل ۱۰ نفر و حداکثر۲۰۰ نفر با ۱۱ طرح مختلف کرده است».
مدیر شعبه یزد بیمه تعاون تشریح کرد: « شرکتهای تعاونی کوچک دارای بیمه گر پایه، بدون هیچگونه دغدغه ای می توانند برای تحت پوشش قرار دادن کارکنان شاغل خود به شرکت بیمه تعاون مراجعه کرده و از مزایای ویژه طرح مذکور استفاده کنند».