×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اصغر دادخواه در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی، ضمن ارائه گزارشی از خدمات رسانی تامین اجتماعی در استان قم بیان کرد: متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی پس از ۱۳ سال در دولت آقای روحانی عملیاتی شد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم با اشاره به افزایش مجدد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در مردادماه امسال افزود: افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ناشی از متناسب سازی حقوق در پایان مردادماه جاری و پس از واریز حقوق ماهیانه، پرداخت خواهد شد.
وی دو عامل مدت بیمه پردازی و مبلغ حق بیمه واریزی توسط بیمه شده را در متناسب سازی حقوق مهم دانست و گفت: متناسب سازی حقوق ها بر اساس عدالت بیمه ای انجام می شود و در آن تمام سطوح سنواتی ( حتی یک سال سابقه پرداخت) لحاظ شده است بطوری که افزایش ناشی از پایه سنواتی از ۱۵۰ تا ۴۶۵ هزار تومان متغیر است.
دادخواه خاطرنشان کرد: در متناسب سازی، دریافتی تمام حداقل بگیران دارای ۳۰ سال سابقه کمتر از ۲۸ میلیون ریال نخواهد بود و دریافتی حداقل بگیران با ۳۵ سال سابقه نیز کمتر از ۳۰ میلیون ریال نیست.
آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور و عضو فقهای شورای نگهبان نیز در این دیدار با اشاره به برنامه های خوب سازمان تامین اجتماعی در ارائه خدمت به مردم اظهار کرد: از این اقدام مسئولان حمایت و پشتیبانی می کنیم.
عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به مشکلات ایجاد شده توسط کرونا در جامعه افزود: پیگیری مجدانه و ارائه خدمات الکترونیک توسط دستگاههای اجرایی بویژه سازمان تامین اجتماعی، تهدید کرونا را به فرصتی برای ارائه خدمت راحت تر به مردم تبدیل کرد.
مدیر حوزه های علمیه کشور خواستار تعامل بیشتر تامین اجتماعی با حوزه و موسسات دینی در راستای حمایت از پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی شد و تصریح کرد: همراهی تامین اجتماعی در این بخش می تواند به افزایش تولید مقالات و پژوهش های دینی و حوزوی منجر شود.
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.