×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

مجری طرح صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار از تلاش‌های مجدانه و اثرگذار فعالان عرصه اطلاع‏‌رسانی و آگاهی‏‌بخشی تقدیر کرد.
متن پیام دکتر فریدون فدایی دولت به شرح زیر است:
هفدهم مرداد با فراق جگرسوزانه محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عرصه خبر، تلاش سترگ و بی وقفه عزیزان خبرنگار در راه اعتلای ایران اسلامی را ارج می نهم.
بی شک امروز که دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، همه ی ابزارها و رسانه های تحت اختیار را بسیج کرده تا مانع از جهش تولید در کشورمان شوند، بر این باور بوده که نقدهای مشفقانه خبرنگاران، اطلاع رسانی تخصصی و بکارگیری تمامی ابزارها در انعکاس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی بویژه تبیین مزیت های طرح عظیم صنایع انرژی بر لامرد و پارسیان و کوشش برای تکمیل زنجیره معدنی و تبیین فرصت‌های سرمایه گذاری این مناطق فراملی در جلب و مشارکت سرمایه گذاران راهگشا خواهد بود.
اینجانب به نمایندگی از صنعتگران مستقر در این کانون راهبردی، روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تبریک می‌گویم و سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه و اثربخش را از خداوند متعال خواهانم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.