×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
مدیرعامل دخانیات در تشریح چگونگی حمایت از کشاورزان تنباکو و توتون‌کار به مجلس‌ می‌رود

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به کمیسیون کشاورزی مجلس می‌رود تا بسته حمایتی از کشاورزان توتون و تنباکو کار را برای نمایندگان تشریح کند.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی واموربین الملل در دستور کار کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی آمده است که محمد شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، بعدازظهر سه شنبه آینده در جلسه این کمیسیون حاضر می شود.
شیخان در جمع اعضای این کمیسیون، ضمن ارائه گزارش عملکرد و بررسی چالش‌ها، به مسائل و مشکلات فراروی کشت کاران توتون و تنباکوکار و همچنین جزئیات بسته حمایتی کشاورزان که در اسفند سال گذشته رونمایی شد، خواهد پرداخت.
این جلسه در پی سیاست‌های حمایتی اخیر مدیرعامل شرکت دخانیات ایران از کشاورزان توتون و تنباکو کار به‌خصوص رونمایی از بسته کشاورزی با مزیت‌های خرید تضمینی محصولات آنها و افزایش قیمت به نفع کشاورزان و ارائه خدمات و تسهیلات ویژه به کشاورزان و همچنین جلوگیری از واردات بی رویه و خروج ارز از کشور برگزار می شود.
پیش از این با دعوت ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، مدیرعامل‌ شرکت دخانیات ایران در جلسه روز دوشنبه ۲۹ فروردین کمیسیون اجتماعی مجلس حاضر شد و به نمایندگان گزارش مبسوطی ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.