×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه، در بازدید از ساختمان شماره چهار بیمه آسیا، با مدیران و کارکنان معاونت امور استان ها و شبکه فروش به گفت و گو پرداختند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل و هیأت همراه طی دیداری سرزده، از مدیریت ها و بخش های مختلف ساختمان شماره چهار بیمه آسیا بازدید کردند.
بنا بر این گزارش، مدیرعامل بیمه آسیا در دیداری صمیمانه با کارکنان مدیریت های امور نمایندگان و کارگزاران، هماهنگی امور شعب، سرپرستی منطقه یک و سرپرستی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با آنها به گفت و گو پرداخت و از نزدیک در جریان فعالیت ها، مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت و رهنمودهای لازم را جهت بهبود فرایندهای کاری صادر نمود.
مسعود بادین در این دیدار ضمن برشمردن موفقیت ها ی بیمه آسیا در سالیان اخیر، این موفقیت های ستودنی را مرهون همراهی و همدلی خانواده بزرگ بیمه آسیا ارزیابی کرد و بر تلاش دوچندان کارکنان در راستای دستیابی به اهداف بیمه آسیا تأکید کرد.
وی اظهار امیدواری کرد: به حول و قوه الهی و کوشش همه ارکان شرکت، همچون گذشته با اتخاذ تصمیمات درست و هوشمندانه، مسیر موفقیت بیمه آسیا را ادامه خواهیم داد.
گفتنی است، عضو هیات مدیره و معاونان مدیر عامل و تنی چند از مدیران، در این بازدید مدیرعامل بیمه آسیا را همراهی می کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.