×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

مدیرعامل بانک ملی ایران با همراهی جمعی از مدیران ارشد این بانک ضمن حضور و بازدید از واحد های صنعتی و تولیدی واقع در استان خراسان رضوی از آمادگی این بانک در جهت حمایت و کمک به رونق تولید و اشتغال‌زایی و خدمت رسانی ویژه به واحدهای تولیدی و صنعتی این استان خبر داد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین از چند واحد تولیدی و صنعتی بزرگ در استان خراسان رضوی نظیر چسب سامد (مشهد)، نیان الکترونیک و پرتو صنعت پاژ بازدید و با مدیران این واحدهای تولیدی درباره راه های گسترش‌ همکاری های دو جانبه گفت و گو و به تبادل نظر پرداخت.
وی در این بازدیدها در جریان فعالیت این مجموعه‌ها قرار گرفت و ضمن بررسی مشکلات و موانع حوزه تأمین مالی این واحدها، راهکارهای لازم برای رونق تولید و اشتغالزایی با حمایت بانک ملی ایران را ارائه داد.
دکتر فرزین در این بازدیدها نسبت به حمایت از این واحدهای تولیدی قول مساعد داد و تأکید کرد: محصولات و خدمات مالی متمایز و منحصربفرد بانک ملی ایران ابزاری قدرتمند در جهت افزایش تولید این شرکت ها است.
وی در این بازدیدها با ابراز خرسندی از تولیدات متنوع این کارخانه ها از آمادگی بانک ملی ایران در حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان استان خبر داد.
در این بازدیدها، مدیران واحدهای صنعتی به طور جداگانه گزارش کاملی از فعالیت و همچنین موانع پیش روی تولید ارائه دادند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.