×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
مدیران استانی با کارکنان ارتباط بیشتری داشته باشند و مسائل و مشکلات آنان را حل کنند/ موفقیت‌های بانک با اتکاء به ظرفیت نیروی انسانی است که تداوم می‌یابد

مدیرعامل پست بانک ایران در دومین نشست بررسی و رفع چالش‌های استان‌ها؛ در حوزه معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی که روز یکشنبه ۲۰ آذر سال جاری در سالن آموزش بانک برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروی انسانی رکن اصلی هر سازمانی است و با محوریت سرمایه انسانی همه کارهای نشدنی انجام می‌شود، گفت: اعتقاد دارم سرمایه انسانی رکن اصلی هر بانکی است و با اتکاء به ظرفیت نیروی انسانی است که موفقیت‌های بانک تداوم می‌یابد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری در ادامه با اشاره به اینکه امروز پست بانک ایران به سرمایه انسانی خود می بالد و باید ارزش آن را بداند و با هماهنگی و برنامه برای رشد و تعالی این سرمایه ارزشمند قدم برداریم.
وی با اشاره به تاکید بر اینکه علم اقتصاد دستیابی به خواسته‌ها با منابع محدود است، افزود: در بانک ما باید با همین منابع محدود به بهترین روش به این خواسته‌ها پاسخ بدهیم و سود بانک را نیز در نظر داشته باشیم و در نقطه‌ای آن را انجام بدهیم که صورت‌های مالی بانک نیز اصلاح شود و اگر این دقت نظر وجود نداشت، خرید ساختمان ستادی در استان‌ها، احداث ساختمان مرکزی بانک، مالکیتی کردن شعب و به روز کردن مطالبات انجام نمی‌شد.
مدیرعامل بانک با بیان اینکه در همه این فرآیندها، همسویی خواسته‌های به حق همکاران و بانک در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: همیشه باید بین منافع بانک و درخواست‌های به حق همکاران هماهنگی را به وجود بیاوریم و با تدبیر این شرایط را مدیریت کنیم.
شیری با اشاره به تلاش همکاران و مدیران بانک از سال ۱۳۹۸ تاکنون گفت: این تلاش‌ها و وقت گذاشتن برای بانک، امروز نتیجه داده است و باید با تمرین ذهنی نیمه پر لیوان را ببینیم و بدانیم که با خواستن می توانیم به همه اهداف خود برسیم.
بالاترین مقام اجرایی بانک با تاکید بر اینکه مدیران شعب استان باید توجه بیشتری به همکاران شعب و بررسی درخواست‌های آنها داشته باشند تا کارکنان درخواست‌های خود را مستقیم با اعضای هیات مدیره در میان نگذارند، گفت: درخواست‌ها باید پس از چکش کاری و نهایی شدن به هیات مدیره منتقل شود و مدیران میانی باید اشراف بیشتری به درخواست‌های همکاران داشته باشند.
وی افزود: اعضای هیات مدیره بانک باید به موضوعات کلان‌تری بپردازند و این مدیران میانی هستند که باید مسائل جزیی‌تر را ساماندهی کنند و انتظار دارم همه مدیران با اشرافی که در حوزه استان و ادارات دارند با پرسنل و معین استان خود مراوادت بیشتری داشته باشند و مسائل را حل کنند.
شیری با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون بیشتر مسائل و مشکلات بانک با توجه به بررسی‌ها و اقداماتی که صورت گرفته، برطرف شده است، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که حل نشده باقی مانده بود، موضوع صندوق رفاه و تامین آتیه کارکنان بانک بود که امروز ساز و کار مشخصی پیدا کرده است و کسی که سهامدار است می تواند از ارزش روز مبلغ ریالی سهام خود بصورت بر خط اطلاع داشته باشد.
مدیرعامل بانک با تاکید بر اینکه حوزه نیروی انسانی خط قرمز بنده است، ادامه داد: همه مدیرانی که مسئولیت دارند و مدیر شعب و معین استانی هستند، باید به موضوعات به طور مستمر اشراف کاملی داشته باشند و با شفافیت به آنها پاسخ دهند.
وی افزود: اول باید از خودمان شروع کنیم، باید همه موضوعاتی که در بانک وجود دارد را یاد بگیریم و بر اساس ظرفیت‌هایی که بانک دارد نسبت به تقویت، مدیریت و کنترل این موضوعات توجه کنیم؛ زیرا اعتقاد دارم سرمایه انسانی رکن اصلی هر بانکی است و براساس ظرفیت نیروی انسانی است که موفقیت‌های بانک تداوم می‌یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.