×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
مثل همه کابینه‌ها، افراد متوسط و ضعیف هم در لیست گزینه‌های پیشنهادی وجود دارند/ خاندوزی می‌تواند کارهای اصلی کشور را به خوبی اجرایی کند

کیوسک خبر -محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره کلیت کابینه و وزیر پیشنهادی اقتصاد اظهار داشت: کابینه دولت، کابینه خوبی است؛ در بعضی از حوزه‌ها افراد بسیار با سابقه، توانمند و موثری را معرفی کرده است اما طبیعتا مثل همه کابینه‌ها افراد متوسط و ضعیف نیز در آن وجود دارد و این مسئله را انکار نمی‌کنیم اما سر جمع کابینه معرفی شده کابینه خوبی است.

وی همچنین درباره وزرای اقتصادی و وزیر اقتصاد دارایی خاطرنشان کرد: در حوزه اقتصادی و به ویژه وزیر اقتصاد، با توجه به اینکه سوابق، فعالیت‌ها و اقدامات وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی طی سال‌های اخیر در حوزه اقتصادی بوده و یکی از همکاران خوب ما در مجلس محسوب می‌شوند، پیش‌بینی می‌شود که با همکاری مجلس به ویژه کمیسیون اقتصادی و همچنین با دولت به ویژه وزارت اقتصاد بتوانیم آن چه را که به عنوان دغدغه‌های اقتصادی بوده، بر اساس اقدامات نظارتی و تقنینی کمک کنیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ما بهبود وضعیت اقتصادی در ماه‌های آینده است، درباره وزیر اقتصاد تاکید کرد: آقای خاندوزی با توجه به سابقه‌ای که دارد می‌تواند در همکاری با مجلس کارهای اصلی کشور را به خوبی اجرایی کند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایلنا، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره نقش محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در معرفی کابینه بیان داشت: ایشان یک مدیر اجرایی توانمند است که در بخش‌های مختلف کار کرده و در سال‌های اخیر نیز بیشتر حوزه‌های اقتصادی تمرکز داشته است. پیش‌بینی و برآورد ما این است که این هماهنگی که از طریق آقای مخبر صورت می‌گیرد، می‌تواند منشاء کارهای خوب باشد و اتفاقات مثبتی را رقم بزند.