×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه مهمترین عناوین مطالب ارائه شده در این شماره شامل « گذار جهان بیمه از طوفان همه‌گیر ۲۰۲۰» ، «چهار راهکار کلیدی برای مدرن‌سازی کارگزاری‌ها و نمایندگی‌های بیمه» ، «هشت مفهوم کلیدی برای درک پوشش بیمه عدم‌النفع» ، «آمادگی و انعطاف؛ راهکار بیمه برای جهان کرونایی» ، «درمان از راه دور؛ خانه‌ها و پوشیدنی‌های هوشمند یاری رسان بیمه‌گذاران و مشتریان» است.
همچنین دراین شماره ضمن مروری بر مقاله علمی «بررسی ابعاد بیمه‌گری اتومبیل‌های بدون راننده» ، به معرفی یکی از شخصیت‌های برجسته علمی در حوزه بیمه “دکتر محمدجواد عبدالحمیدی” و معرفی نرم‌افزار Cuvva به عنوان یکی از تازه‌های صنعت بیمه پرداخته شده است.

لازم به ذکر است انتشار ماهنامه تازه‌های جهان بیمه، از سال ۱۳۷۷  آغاز شدو این مجله از دی‌ماه ۱۳۹۴ به صورت الکترونیکی و با عنوان جدید «دوهفته‌نامه تازه‌های بیمه ایران و جهان» منتشر و از تیرماه ۱۳۹۸ موفق به اخذ مجوز انتشار به صورت الکترونیکی و فصلنامه از وزارت ارشاد گردید. اکنون، به دلیل استقبال گسترده صنعت بیمه، این مجله با رویکرد، محتوا و قالب جدید به صورت ماهنامه منتشر و علاوه بر وبسایت پژوهشکده بیمه در وبسایت بیمه مرکزی نیز به صورت مستمر نمایه می‌شود.
متن کامل این نشریه برای دانلود در لینک زیر قابل مشاهده است:
 http://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/4965/Articles/view/14651/1236

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.