×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک سامان، در سور سامانی تابستان ۹۹ ویژه اعضای باشگاه مشتریان بانک سامان که از اول شهریور تا ۱۴ شهریورماه برگزار می‌شود، یک جایزه ۲۰ میلیون تومانی و ۳۰ جایزه یک میلیون تومانی به برندگان خوش‌شانس اختصاص داده شده است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این قرعه‌کشی لازم است پس از عضویت در سامانیوم از طریق وب‌سایت و یا اپلیکیشن سامانیوم و ثبت کارت، ۳۰۰۰ امتیاز وفاداری تا پایان مردادماه کسب کنند. گفتنی است که مشتریان برای کسب امتیاز وفاداری لازم باید حداقل «یک‌ میلیون تومان در سپرده‌های جاری، جاری ۲۴، کوتاه‌مدت وین، وینسا، ساج» یا «دو میلیون تومان در سپرده‌های: کوتاه‌مدت عادی، سیمیا، پذیرندگان کارت، وین برتر، سپرده ۸۲۷» یا «پنج میلیون تومان در سپرده‌های: قرض‌الحسنه پس‌انداز، قرض‌الحسنه وین» خود در طول یک ماه نگهداری کنند،
پس از این، با فعال شدن بسته‌های قرعه‌کشی در شهریورماه، مشتریان حائز شرایط که امتیاز وفاداری کافی دارند می‌توانند برای دریافت یک شانس در قرعه‌کشی ۲۰ میلیون تومانی ۵۰۰ امتیاز سامانی و برای یک شانس در قرعه‌کشی ۱ میلیون تومانی، ۱۰۰ امتیاز سامانی صرف کنند. لازم به ذکر است که مشتریان در صورت دارا بودن امتیاز سامانی کافی، امکان خرید شانس در هر دو قرعه‌کشی را دارند.
این قرعه کشی ۱۸ شهریورماه برگزار و مراسم آن از طریق صفحه اینستاگرام سامانیوم به‌صورت زنده پخش خواهد شد.
علاقه‌مندان برای عضویت در باشگاه و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این قرعه کشی می‌توانند به سایت  https://bit.ly/301qMye  و همچنین صفحه اینستاگرام سامانیوم به نشانی@samanium مراجعه و یا با مرکز صدای مشتریان بانک سامان به شماره ۰۲۱۶۴۲۲ تماس حاصل کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.