×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

طی آیینی با حضور خدامراد صالحی فرماندار لنجان ، حجت الاسلام و المسلمین مسعود سرافراز امام جمعه ، مهدی ابایی بخشدار ،  بابک محمدی شهردار فولادشهر و علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری از زحمات مدیران و کادر درمان این بیمارستان و پایگاه های بهداشت و سلامت شهر فولاد شهر پنج شنبه ۲۱ فروردین ماه در سالن اجتماعات بیمارستان شهید مطهری قدردانی به عمل آمد .

بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور چین و پس از آن در ایران فعالیت لازم برای کسب آمادگی جهت مقابله با این بیماری را آغاز نمود و در این راستا یک بخش را به طور کامل به پذیرش بیماران کرونایی اختصاص داد .

این بیمارستان بر اساس دستور العمل های وزارت بهداشت ، سایر فعالیت های درمانی خود را کاهش و یا به طور کامل متوقف نمود و با ارائه خدمات کامل به بیماران کرونایی شهرستان لنجان ، همیاری شایان توجهی با این شهرستان انجام داد . 

شهردار فولاد شهر در این مراسم ضمن قدردانی از مدیران و کادر درمان بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان ، گفت : شهرداری به منظور مقابله با بیماری کرونا بیش از ۱۲۰ هزار لیتر آب ژاول بین مردم توزیع کرده است.

وی افزود : روزانه با بیش از ۱۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی ، اماکن عمومی شهر فولادشهر گندزدائی می شود .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.