×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

جعفر احسانی مهر مدیرکل امورمالیاتی استان هرمزگان ضمن تبریک برای انتخاب شرکت فولاد هرمزگان به عنوان مودی خوش حساب مالیاتی کشور گفت: فولاد هرمزگان که به اصول حرفه‌ای کار پایند بوده و درک ویژه‌ای از شرایط فعلی اقتصادی کشور دارد، امروز توانست به عنوان مهم مودی خوش حساب مالیاتی کشور دست پیدا کند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی فولاد هرمزگان، مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان با بیان این مطلب افزود: شرکت‌ها و واحدهای فعال صنعتی امروز مشکلات زیادی را به دلایل مختلف پیش رو دارند و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند؛ حال در این شرایط، شرکت فولاد هرمزگان توانسته است در نبرد اقتصادی اولویت خود را تامین نیاز مالی کشور قرار دهد و در عین حال رشد و ارتقا را در بخش‌های مختلف توسعه‌ای این مجموعه بزرگ فولادی استمرار بخشد.

به گفته وی، آنچه فعالان اقتصادی را از یکدیگر تفکیک می‌کند درک شرایط موجود است. چرا که با توجه به شرایط تحریم در کشور، بسیاری از شرکت‌ها هستند که مالیات خود را به موقع پرداخت می‌کنند. اما در این میان بحث خوش حسابی مالیاتی شرکت ها از لحظه ابتدایی تنظیم اسناد تا ارائه اظهارنامه مالیاتی و ترتیب پرداخت آن قابل بررسی بوده و قابل تقدیر است که درک خوب و متقابل بین واحدها و بخش‌های مختلف واحدهای تولیدی فولاد هرمزگان در همه این مراحل وجود داشته و در نهایت منجر به انتخاب این مجموعه به عنوان مودی خوش حساب مالیاتی شده است.

وی تصریح کرد: شایان ذکر است اگر ما نتوانیم به موقع نیاز مالی جامعه را تامین کنیم تبعات و مشکلات ناشی از آن را در سطح جامعه مشاهده خواهیم کرد.

مدیرکل امورمالیاتی استان هرمزگان در پایان گفت: انتخاب فولاد هرمزگان به عنوان مودی خوش حساب مالیاتی کشور باعث افتخار هم استانی‌های ما در استان هرمزگان و کل کشور است.

گفتنی است، سیزدهمین همایش سیاست‌های مالی و مالیاتی ایران با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد و در میان شرکت‌های فولادی کشور از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان “مودی خوش حساب مالیاتی کشور” تقدیر به عمل آمد‌.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.