×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

با حضور دکتر منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و با حمایت موسسه اعتباری ملل، اولین تله کابین جنوب شرق کشور در شهر کرمان افتتاح شد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، در مراسمی که در روز پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه و با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار، نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و سایر مسئولان استان کرمان و همچنین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره موسسه اعتباری ملل، مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل در شهر کرمان برگزار شد، اولین تله کابین جنوب شرق کشور در پردیسان قائم کرمان و در مجاورت مرقد مطهر شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی و جنگل قائم و کوه‌های صاحب الزمان (عج) افتتاح شد.
در ابتدای این مراسم، دکتر منظور معاون ریاست جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن تشکر از همه نهادها و سازمان‌هایی که برای رفاه مردم تلاش می‌کنند گفت: تلاش شده طرح‌ها و پروژه‌های بسیار زیادی در طول یک سال گذشته به بهره‌برداری برسد که به لطف خدا امروز توانستیم بخشی از آن را در کرمان افتتاح نماییم.
ایشان با تقدیر از کار ارزشمند شهرداری کرمان و موسسه اعتباری ملل به عنوان پشتیبان در افتتاحیه اولین تله کابین جنوب شرق کشور گفت: استان کرمان دارای جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری بسیاری است و این همدلی و تشریک مساعی که توسط این دو نهاد مردمی صورت گرفت به این جاذبه ها افزود و امیدواریم با امکانات دیگری همچون هتل و امکانات ورزشی و تفریحی که در نظر است به این مجموعه افزوده شود تفریحات سالمی را به سبد رفاهی و فرهنگی مردم دیار کریمان و همشهریان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بیفزاییم.
ایشان با توجه به اینکه در شورای پول و اعتبار تاکید داریم که منابع جمع آوری شده توسط بانک‌ها در همان شهر استان هزینه شود تصریح کرد: امیدواریم این روندی که موسسه اعتباری ملل از طرح های عام المنفعه پشتیبانی می‌کند باعث افزایش شادی و رفاه مردم گردد.
در ادامه مدیرعامل موسسه اعتباری ملل، ضمن تبریک اعیاد و مناسبت‌های ماه مبارک رجب و آغاز دهه مبارک فجر، و همچنین، گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر دفاع مقدس، به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: در تمامی سال‌های فعالیت موسسه ملل، برخود واجب دانستیم که در راستای اهداف انقلاب اسلامی، فرامین مقام معظم رهبری و خدمت به مردم شریف کشور عزیزمان ایران حرکت کنیم.
ایشان، با اشاره به اینکه اولویت فعالیت موسسه، حمایت از تولید کالاهای ایرانی و افزایش اشتغال پایدار است، افزود: اعتقاد داریم که با حمایت از تولید و اشتغال، شاهد توسعه کشور و شکوفایی اقتصاد ایران عزیز خواهیم بود؛ و بدون شک، یکی از اثرات مثبت این گونه حمایتها، تسهیل در فرایند کسب و کار مردم گران سنگ کشور است.
مدیرعامل موسسه اعتباری ملل در پایان گفت: تله کابین کرمان، به عنوان اولین تله کابین جنوب شرق کشور، با سرمایه‌گذاری شرکت توسعه اقتصاد ملل، در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری ۷۰۰۰ میلیارد ریالی در تله کابین و ۳۵۰۰ میلیارد ریالی در مجموعه های فرهنگی و تفریحی اشتغال زایی بیش از ۲۰۰ نفر از واجدین اشتغال را به صورت مستقیم و ۴۰۰ نفر غیر مسقیم فراهم نموده است. این موسسه به عنوان حامی سرمایه‌گذار، خود را مکلف دانست در مسیر توسعه گردشگری در دیار کریمان که دارای مراکز دیدنی، و جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری است، حرکت کند.
در خاتمه دکتر فداکار استاندار کرمان، ضمن تشکر از موسسه اعتباری ملل به عنوان حامی پروژه ها و طرح هایی که در شهر کرمان و در شهرستان کهنوج به عنوان معین اقتصادی فعالیت می کند تقدیر و تشکر کرد.
ایشان ضمن بیان اینکه در جلسه اداری استان اعلام کردیم که بانک ها به توسعه استان کمک کنند گفت: انتظار داریم که بانک های دیگر نیز همانند موسسه اعتباری ملل در کارهای عام المنفعه که رضایت مردم را در پی دارد مشارکت نمایند.
در خاتمه این مراسم تله کابین میثاق کرمان به عنوان اولین تله کابین جنوب شرق کشور به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.