×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مدیر ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد برنامه های اقامه نماز دستگاه های اجرایی در سال ۹۸ که از طریق سامانه سجاده صورت گرفت مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی موفق شد هزار امتیاز کامل ارزیابی را در بین دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی کسب کند.
حجت الاسلام و المسلمین کمیلی افزود: ارزیابی های ستاد اقامه نماز براساس دو عامل کیفیت اجرای برنامه ها در طول سال و همچنین کیفیت بارگزاری اطلاعات و گزارش عملکرد روی سامانه سجاده و با دقت خاصی صورت می گیرد.
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به بیست و هشتمین اجلاس سراسری نماز خاطر نشان کرد: همه ما در ادای این واجب الهی یا قاصریم یا مقصر.
مدیر ستاد اقامه نماز استان بر اهمیت توجه به نماز خصوصا در مراکز درمانی و تاثیر نماز در درمان بیماریها و معنویت درمانی تاکید کرد و افزود: پرستاران می توانند تنها با یک سئوال از بیمار بستری در لحظه ورود به بخش که آیا نماز خوانده اید یا کمکتان کنم نماز بخوانید توجه وی را به وجوب اقامه نماز حتی در حالت بستری جلب کنند.
در چهارمین جلسه شورای اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی از سید محمد علی جعفری، محمد بذر افشان، عفت بهزادپور، حسین عباسی، زهرادشتی بقمچ، راضیه نجف زاده، محمد رضا محمدیان، حامد رفیعی، جواد مودی، زهرا فیضی و دکتر ام البنین مساحی پور به عنوان فعالان اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر استان تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.