×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، در پیام خداداد غریب پور آمده است:

هفدهم مرداد فرصتی برای قدردانی از راویان رویدادها است. قشری که به طور حتم در به ثمر رسیدن اهداف کشور تاثیرگذار بوده و متعهدانه بار سنگین آگاهی رسانی را به دوش می کشند.
در شرایطی که کشور بی سابقه ترین دوران تحریم های ظالمانه را به سر می برد و تبعات بحران کرونا، حوزه های اجتماعی و اقتصادی کشور را در بر گرفته است؛ جامعه شریف رسانه به عنوان پل ارتباطی دولت و مردم، می توانند با انعکاس اقدامات توسعه ای، پیام آور امید و توسعه در قالب “اخبار خوش” بین آحاد مردم به ویژه در مناطق محروم باشند.

ایمیدرو با تعریف بیش از ۲ میلیارد دلار طرح(سال ۹۹) با رویکرد توسعه معادن در نقاط کم برخوردار، تامین زیرساخت ها در این مناطق و همچنین ایفای نقش مسئولیت اجتماعی به همراه شرکت های بزرگ با اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به بحران کرونا، در حال انجام به وظایف توسعه ای خود است. در این راستا فعالان رسانه که گوش شنوا و چشم بیدار جامعه هستند، یاری گر بخش ما در انعکاس اینگونه اقدامات و دستاوردها هستند.
اعتقاد داریم که اهداف توسعه ای بدون مدد خبرنگاران، آنطور که باید محقق نخواهد شد و امیدواریم این قشر تلاشگر، بیش از پیش در کنار خانواده بزرگ معدن و صنایع معدنی مسئولانه برای اعتلای ایران عزیزمان تلاش کند.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، فرارسیدن “روز خبرنگار” را به فرهیختگان و تلاشگران عرصه خبر به ویژه خبرنگاران بخش اقتصادی و حوزه معدن و صنایع معدنی تبریک عرض می کنم و از پروردگار مهربان، برای شما و خانواده های گرامیتان سلامتی و شادکامی آرزومندم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.