×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، خداداد غریب پور در نشست پایش اقدامات ایمیدرو در توسعه معادن استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در طرح فعال سازی معادن کوچک استان کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به موضوع و مشکل معدن، حمایت های لازم از سوی ایمیدرو انجام می شود.

وی گفت: با توجه به وجود ذخایر متعدد گچ و بوکسیت در بسیاری از شهرهای استان و سلستین در شهر بهمنی، با هدف محرومیت زدایی از شهرستان های کم برخوردار استان، طرح های فنی و اقتصادی مواد معدنی مذکور جهت احداث کارخانه صنعتی در حال انجام است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: دور دوم فراخوان عمومی جذب سرمایه گذار برای فرآوری معادن گچ استان کهگیلویه و بویراحمد انجام خواهد شد.

عملیات اکتشافی پهنه دنا

رئیس هیات عامل ایمیدرو در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اکتشاف عنوان کرد: عملیات اکتشاف در این پهنه تا پایان شهریور انجام خواهد شد.

احداث کارخانه آهک هیدراته چِرام

غریب پور گفت: در راستای توسعه بخش معدن و صنایع مدنی استان کهگیلویه و بویراحمد، افتتاح کارخانه آهک هیدراته چِرام در ۲۲ بهمن امسال، مورد توجه است.

وی افزود: ایمیدرو آمادگی دارد تا تامین زیرساخت های معادن استان همچون آب و برق را بر عهده بگیرد و شزایط را برای جذب بخش خصوصی در طرح ها استان تسهیل کند.

در این جلسه حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.
معاون اقتصادی استاندار و مدیر کل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه به صورت ویدئو کنفراس حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.