×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

علی اسکندری، سرپرست معاونت فنی شرکت بیمه آسماری نگاهی چند وجهی به فعالیت بنگاه دارد. از نگاه وی پویایی یک شرکت در قاب بزرگ صنعت بیمه شکل می گیرد و بر همین اساس باید توسعه هر دو به صورت توامان توجه کرد.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، بخش هایی از گفت و گوی «علی اسکندری» با «شماره ۳۵– بیمه داری نوین» را در ادامه می خوانید:

به زعم اسکندری مهم ترین خصلت شرکت بیمه آسماری توانایی جبران خسارات و پرداخت به موقع آن به زیان دیدگان است. همچنین برای اینکه صنعت بیمه بتواند توسعه یابد می بایست بسترسازی مناسب جهت کاهش ریسک های ایده پردازی از جمله ایجاد مکانیسم مالکیت معنوی در دستور کار نهاد ناظر قرار بگیرد.

علی اسکندری اظهار کرد: بیمه آسماری به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه طراحی و ارائه بیمه نامه های جدید در رشته بیمه های درمان نظیر مازاد هزینه درمان و چتر مراقب، در حال حاضر طراحی انواع محصولات جدید بیمه ای در رشته های بیمه های اموال و مسئولیت را در دستور کار خود قرار داده است. با توجه به اینکه حوزه فعالیت شرکت بیمه آسماری در مناطق آزاد در مناطق ویژه اقتصادی کشور می باشد این محصولات بیمه ای جدید با توجه به نیاز و ساختار مناطق آزاد طراحی و به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه اخیراٌ نیز استراژی بیمه مرکزی بر اساس ایجاد و بر قراری فضای امن و رعایت حقوق مالکیت معنوی قرار گرفته این موضوع باعث دلگرمی کارشناسان و ایده پردازان صنعت بیمه در کشور خواهد گردید. شکی نیست که هر چقدر که ساز و کارها و قوانین و مقررات حمایتی از افرادی که محصولات جدید بیمه ای طراحی می نمایند بیشتر باشد به همان اندازه صنعت بیمه از منافع تولید محصولات جدید بیمه ای بر خوردار خواهد شد ؛که در نهایت این امر موجب افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور خواهد گردید.

ضرورت کاهش ریسک های ایده پردازی

اسکندری در پاسخ به این سوال که راه های توسعه صنعت بیمه در حال حاضر چیست، گفت:

برای اینکه صنعت بیمه بتواند از طرق مختلف توسعه یابد و به نتایج مثبتی دست پیدا نماید می بایست فصل جدیدی در ارائه محصولات جدید بیمه ای بوجود آید و بستر سازی مناسب جهت کاهش ریسکهای ایده پردازی از جمله ایجاد مکانیزیم مالکیت معنوی در دستور کار نهاد ناظر قرار بگیرد.

وی سه عامل “تولید ایده مناسب، قابلیت اندازه گیری ریسک مربوط جهت صدور بیمه نامه و قیمت گذاری” را به عنوان عوامل بسیار مهم و اصلی در تولید محصول جدید بیمه ای به خودی خود باعث ایجاد ظرفیت در محیط بازار بیمه ای نمی شود بلکه باید دارای فاکتور های مهمی نیز از جمله جذابیت و قابلیت ارائه در سطح وسیعی از جامعه باشدوتوزیع آن آسان و نیز قیمت مناسب داشته باشد.

شرکت بیمه آسماری پس از گذشت حدود یک دهه از تاسیس خود اکنون با تکیه بر ارزشهای سازمانی, مشتری مداری, رعایت اخلاق حرفه ای,بهره وری از مدیران و پرسنل کار آزموده خود جایگاه خود را در مناطق آزاد تثبیت بخشیده و ضمن توسعه فعالیت خود بالاترین استانداردهای شفافیت را در سر لوحه کار خود قرارداده است و اعتقاد داردکه اجرای اصول حاکمیت شرکتی در فرآیند مدیریت شر کت بهترین راه برای کسب موفقیت و ایجاد ارزش افزوده برای سهامداران و بیمه گذاران خود می باشد.

وی با بیان اینکه مهمترین خصلت شرکت بیمه آسماری خوشبختانه توانایی جبران خسارات و پرداخت به موقع آن به زیاندیده‌گان است اظهار کرد: این مهم بیانگر توانمندی و حرکت صحیح این مجموعه در جهت مشتری مداری-شفافیت و ارائه خدمات درجه یک به بیمه شدگان خود به ویژه در بخش بیمه های درمانی است.

اسکندری تصریح می کند: شرکت بیمه آسماری با بهره گیری شعب قدرتمند خود در مناطق آزاد آماده ارائه انواع خدمات و پوششهای بیمه ای از جمله بیمه های اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی و بیمه نامه های مسافرتی به مشتریان و بیمه گذاران قدیمی و وفادار خود در سطح مناطق آزاد می باشد همچنین آماده همکاری برای ارائه انواع خدمات بیمه ای با ساز مان های مناطق آزاد و بیمه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.