×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
عرضه ۳۰ هزار دستگاه خودرو به مشمولین واجد شرایط معرفی شده از سوی بنیاد شهید

به گزارش کیوسک خبر به نقل از ایکوپرس- محسن صالحی نیا در این آیین که با حضور وزیر صمت، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور(ایران خودرو وسایپا) برگزار شد، با بیان این مطلب، افزود: ایران خودرو حداقل ۱۸ هزار دستگاه و سایپا حداقل ۱۲ هزار دستگاه را تامین خواهند کرد.
وی همچنین تصریح کرد: ایدرو بستر لازم برای تحویل خودرو حداکثر ظرف یک ماه پس از واریز وجه توسط متقاضی از طریق دو شرکت خودروسازی ایران‌خودرو و سایپا را فراهم می کند.
رئیس هیات عامل ایدرو همچنین اضافه کرد: تشخیص و معرفی افراد واجد شرایط برای بهره مندی از خودرو بر عهده بنیاد شهید است و مبنای قیمت محصولات نیز قیمت مصوب اعلامی از سوی مراجع ذی‌صلاح در زمان عرضه خودروها است.
صالحی نیا هدف از این تفاهم نامه را تسهیل در تردد جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا دانست و گفت: بر این اساس همکاری و هماهنگی لازم برای واگذاری خودرو به جانبازان، خانواده‌های معظم شهدا و مدافعان حرم توسط دو خودروساز بزرگ کشور ایران خودرو و سایپا را انجام خواهیم داد.
وی این تفاهم نامه را در راستای اجرایی شدن بند «ز» تبصره«۷» قانون بودجه ۱۴۰۰ دانست و تصریح کرد: تلاش های لازم برای ایجاد شرایط مورد نیاز جهت تحقق تسهیلات بانکی و واگذاری خودرو به صورت اقساطی انجام خواهد شد.