×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، این اقدام برای اولین بار توسط واحد توزیع مویرگی شرکت نفت ایرانول و با همکاری تعاونی مصرف کارکنان این شرکت در راستای کمک به رانندگان ماشین های سنگین در پی نارضایتی آنها از افزایش کاذب قیمت بازارروغن موتورهای دیزلی و نابسامان شدن توزیع انجام شده است.

این پروژه که از هفته گذشته آغاز شده در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

روغن موتور D17000 پلاس در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه، سوپر شارژ و توربوشارژ انواع اتوبوس،مینی بوس و کامیون های بنز اکتروس و اکسور، اتوبوس های شهاب، ولووFM,NH,FH،کامیونت های ایسوزو، اتوبوس های ۱۳۱۲B, OM457LA، مگاترانس،HOWO، انواع کمپرسی و کشنده، ماشین های کشاورزی، عملیات راهسازی و حفاری نظیر بیل هیدرولیکی، بلدوزر و گریدر و ….مورد استفاده است.

روغن موتور D9000 پلاس نیز جهت مصرف در کلیه موتورهای دیزلی چهار زمانه ، سوپر شارژ و توربوشارژ و موتورهای بنزینی در مواردیکه سطوح کارایی فوق توسط سازنده توصیه گردیده است مثل اتوبوس های ۱۳۷R,457، ولوو F12,NL،کامیونت های سایپا دیزل ، مینی بوس IVECO، ماشین های راهسازی نظیر بلدوزر و گریدر توصیه می شود.

روغن موتور D7000 نیز خاور، کمپرسورهای قدیمی ولوو، ماک، داف، اتوبوس ۳۰۲، ماشین های راهـسازی و حفاری نظیر بیل هیـدرولیکی، بلدوزر  گریدر و …. مجاز به استفاده از این روغن هستند.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.