×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی ربانی به پیگیری‌های انجام‌شده برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز محلول آنتی‌سپتیک اشاره  کرد و گفت: با دریافت ماده اولیه مورد نظر برای تولید این محلول در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی روند تولید شتاب گرفته و امید است بتوانیم بخشی از نیازهای واحدهای عملیاتی و بهداشت و درمان را تأمین کنیم.

وی افزود: با پیگیری‌های شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و حمایت‌های ستاد شرکت ملی صنایع پتروشیمی و تأمین به‌موقع منابع مالی از سوی شورای راهبردی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر، بخش دوم خوراک دریافت شد و تولید محصول مورد نیاز واحدهای درمانی و شرکت‌های پتروشیمی و دیگر زیرمجموعه‌های صنعت نفت کشور برای کاهش انتشار ویروس کرونا در حال تولید است.

ربانی به اقدام‌های موثر پتروشیمی کارون اشاره کرد و گفت: این شرکت توانست ماده ضدعفونی‌کننده سطوح تولیدی خود را به بسیاری از شرکت‌ها و شهرداری‌ها در سطح منطقه، استان خوزستان، تهران، گیلان و کرمانشاه حسب تقاضا تحویل دهد.

به گفته وی، با توجه به دستورعمل استفاده از ماده ضدعفونی سطح (آب ژاول) و رقیق کردن تا ۱۰ برابر با آب، میزان مواد تحویلی تا لحظه گزارش براساس آمار ارسالی مدیرعامل پتروشیمی کارون بیش از ۴ میلیون لیتر است. 

رئیس کمیته شرایط اضطراری شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: هزینه مواد اولیه ماده ضدعفونی‌کننده دست تولیدی  از سوی شوراهای راهبردی شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و عسلویه و همکاری هلدینگ‌های پتروفرهنگ و خلیج فارس تأمین و به‌صورت رایگان توزیع می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.