×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت با تاکید بر اینکه کارنامه بیمه کوثر در ارایه تسهیلات، خدمات نوین و محصولات روزامد به مشتریان و ذی‌نفعان، با پشتوانه سهام‌داران شرکت بسیار درخشان است، افزود: بیمه کوثر توانسته بزرگترین سرمایه و دارایی خود را که اعتبار و اعتماد مشتریان است بیش از پیش حفظ کند.

مجید مشعلچی فیروزآبادی، اعتمادسازی و ایجاد ارتباط دوسویه و تعامل مثبت با کاربران شبکه‌های اجتماعی را موجب ارتقای کمی و کیفی خدمات در سراسر کشور دانست و با بیان اینکه بیمه‌ کوثر با جدیت وارد فضای تکنولوژی و مباحث روز شده است، گفت: انتظار داریم ارتباطی که بین گروه‌های استارت‌اپی و بیمه‌کوثر ایجاد شده است آغاز یک همکاری و تلاش بلندمدت از سوی ایده‌پردازان برای ایجاد تحول در زمینه بیمه کشور باشد.

مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه، مدیریت آگاهانه بر ترکیب فروش با حضور در بازارهای جدید را از جمله مزیت‌های شرکت برشمرد و افزود: بررسی ریسک‌های پیشنهادی و قبول آن‌ها براساس اصول بیمه‌گری و مدیریت ریسک، حضور موثر در بخش‌های مختلف بیمه‌های زندگی و غیرزندگی با اتکا به توان فنی شرکت و کوشش برای گسترش بیمه‌های اشخاص نیز از جمله نقاط قوت شرکت محسوب می‌شود.

مشعلچی فیروزآبادی با اشاره به برخی موفقیت‌ها و دستاوردهای شرکت در سال گذشته علی‌رغم وجود تحریم‌ها و شرایط نامناسب اقتصادی مردم و به‌ویژه بحران‌های حاصل از گسترش ویروس کرونا در کشور، گفت: حفظ ترکیب فروش و سطح توانگری مالی شرکت برای چهارمین سال پیایی، افزایش حجم حق‌بیمه تولیدی و ارزش سهام شرکت، قرارگرفتن در ردیف۴۰ شرکت برتر بورس به انتخاب سازمان بورس و اوراق بهادار و قرار گرفتن شرکت در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران برای سومین سال متوالی از جمله دستاوردهایی است که در ‌سال گذشته کسب کرده‌ایم.

وی افزود: امسال نیز به‌دنبال آن هستیم که همانند سال گذشته، ضمن کسب رضایت بیش از ۹۰درصدی در بخش صدور و بیش از ۸۰درصدی مشتریان در بخش پرداخت خسارت، رتبه اول تحقق بالاترین سود خالص در شش‌ماهه اول سال را کسب کنیم.

مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر اینکه شرکت اکنون توانسته بزرگ‌ترین سرمایه و دارایی خود را که اعتبار و اعتماد مشتریان است بیش از پیش حفظ کند، تصریح کرد: این موضوع به تنهایی بزرگ‌ترین دستاورد، افتخار و موفقیت‌ شرکت به‌شمار می‌آید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.