×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

علی قربانی-نماینده مجلس

علی رغم اینکه گروکشی‌های سیاسی بعد از کرونا هم ادامه داشته ولی در کل تا حدودی شاهد وفاق، همدلی و همبستگی بین مسئولان در برخورد با بحران کرونا بودیم. به نظر می‌رسد جناح های سیاسی در راستای منافع کشور به هم نزدیک شده‌اند و ما امیدواریم این روند ادامه یابد و به یک گفتمان تبدیل شود تا جریانات سیاسی منافع ملی را بر منافع خود ترجیح دهند.

اگر جریانی در یکی از قوای کشور حاکم شد سایرین باید ضمن انتقاد سازنده و منصفانه به عملکرد آن در بحث منافع ملی کمک کنند نه اینکه چوب لای چرخ آن بگذارند و سعی کنند مثلاً دولت و مجلس را به زمین بزنند تا بگویند اینها توان لازم را نداشتند. این جریانات باید به جای اقدامات سلبی، به دنبال کارهای ایجابی باشند و جریانات سیاسی خود را اثبات کنند و برنامه‌های خود را به مردم بدهند تا مردم از روی علاقه و فکر برنامه‌های آنها را انتخاب کنند نه اینکه با تهمت و افترا جریان رقیب را تخریب کنند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس تاکید کرد: در بحث کرونا، علی رغم اینکه برخی گروکشی‌های سیاسی وجود داشت ولی آرامش نسبی در کشور حاکم شد، امیدواریم این روند در دوران پسا کرونا ادامه یابد و جریانات مختلف با رعایت انصاف و عدالت و طرح برنامه‌های خود به میدان بیایند و به جای تخریب دولت مستقر، برای دوران پساکرونا برنامه و ایده‌های خود را به مردم ارائه کنند.

هدف ما باید توسعه و پیشرفت کل کشور باشد،به نظرم نوعی عقلانیت بین جریانات سیاسی شکل گرفته هرچند بعضا تندروی هایی هم اتفاق می‌افتد ولی همه باید کمک کنیم که دولت در مقابله با کرونا موفق شود و شرایط را جوری جلوه ندهیم که دولت فقط به فکر خودش است و منجر به این شویم که مردم از کلیت نظام زده شوند.

سه قوه باید با همدلی و وفاق و در نظر گرفتن منافع ملی به دنبال رفع تحریم‌های ظالمانه باشند. کمک به سرمایه گذاری، مدیریت درست، شایسته سالاری، شفاف‌سازی و تداوم برخورد با فساد از دیگر اقدامات لازم است. ما برای کاهش تأثیر بحران کرونا بر تولید ناخالص کشور که در تمام کشورهای دیگر هم اتفاق افتاده بیش از همه چیز نیاز به همراهی سه قوه داریم، باید توجه داشته باشیم اگر هر کدام از قوا صدمه ببینند همه نظام آسیب خواهد دید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.