×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عادل دهدشتی در دیدار با رئیس و اعضای کانون‌های کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی و تعدادی از روسای کانون های همکاران بازنشسته از استانهای خوزستان، اصفهان، کرمانشاه، زنجان، آذربایجانشرقی و مازندران اظهار داشت: بواسطه جایگاه حقوقی ای که دارید نماینده جامعه ای هستید که می بایست پیگیر مطالبات آنان باشید و این موضوع به نفع بازنشستگان و این سازمان است.
وی در ادامه افزود انتظار داریم که به موجب برگزاری مجامع با حضور حداکثری بازنشستگان ،تشکیلات و جمعی متحد ، متفق القول ، قوی و منسجم به جامعه معزز همکاران بازنشسته خدمات کارا ارائه نمایند و از این فرصت برای بهبود و ارتقای مستمر جایگاه کانونها استفاده شود.
دهدشتی ظرفیت کارکنان بازنشسته سازمان تأمین اجتماعی و تعلق خاطر آنان را ذخیره‌ای ارزشمند برای این سازمان دانست و خواستار پویایی بیشتر کانونهای کارکنان بازنشسته سازمان در ارائه نظرات کارآمد در پیشبرد اهداف سازمان به ویژه مرتبط با اصلاحات پارامتریک و تقویت اتاق فکر شد.
معاون فرهنگی ، اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: رسیدگی به مسائل مرتبط با بازنشستگان در دستور کار ماست. موضوع متناسب سازی مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بعد از سالها از مرداد ماه اجرایی خواهد شد و با عزم و همت مدیر عامل سازمان امسال برای اولین بار ، اعتبار تسهیلات قرض الحسنه مستمری بگیران ده برابر افزایش یافته است.
در این جلسه محمد زاده رییس کانون کارکنان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی و رسولی رییس کانون کارکنان بازنشسته استان خوزستان به نمایندگی از سایر اعضای کانونهای استانی در خصوص مسائل موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.