×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

با وجود پوشش های قابل توجه و نود و پنج درصدی همچنان بیمه درمان تکمیلی ایثارگران و خانواده های ایشان با جدیت از سوی نهاد ناظر صنعت بیمه دنبال خواهد شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور در دیدار با فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات و همچنین بسیجیان نهاد ناظر صنعت بیمه ضمن اعلام این خبر افزود: بسیج در تمامی عرصه های خدمات رسانی صنعت بیمه حضور موثر داشته که همراهی با کاروان بزرگ پیاده روی اربعین و رویدادهای نظیر آن از نمودهای عینی این هم افزایی به شمار می رود.
رییس کل بیمه مرکزی در خصوص بیمه درمان تکمیلی ایثارگران و خانواده معزز ایشان اعلام که ۹۵% این ریسک در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دارای پوشش اتکایی است و با تجمیع اطلاعات بیمه ای می توان خدمات گسترده تری را به این قشر خدمتگزار ارائه کرد.
وی با قدردانی از وظیفه شناسی بسیج در ادای تکالیف و ماموریت های قانونی در حوزه های گوناگون صنعت بیمه از آنان خواست تا با مشارکت در راه اندازی سامانه کشف تقلب و تخلف به حفظ حقوق بیمه گران و بیمه گذاران کمک کنند.
رییس شورای عالی بیمه در همین راستا اظهار داشت: سامانه ثبت و اعلام تخلفات در صنعت بیمه در کنار اقداماتی نظیر تدوین سند پدافند غیرعامل بیمه می تواند در صیانت از منابع بیمه ای نقشی کلیدی را ایفا کند.
در ادامه این نشست وحید تیموری فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات با تقدیر از رئیس کل بیمه مرکزی آقای برای برپایی این نشست و اقدامات راهبردی در مسیر توسعه فعالیت های بسیج، برای اجرای هر گونه برنامه اعلامی از سوی نهاد ناظر صنعت بیمه اعلام آمادگی کرد و افزود: رضایت مردم از شرکت های بیمه از زمان صدور تا پرداخت خسارت بسیار مهم و ضروری است و روند سالم و شفاف انجام این فرایند می تواند علاوه بر رضایت عمومی به افزایش ضریب نفوذ منتهی شود.
وی ظرفیت بسیج در جذب و بکارگیری نیروهای بسیجی در تمامی سطوح بیمه مرکزی را قابل توجه دانست و نگاه رییس کل بیمه مرکزی را در این خصوص توسعه گرایانه عنوان کرد.
در ادامه حمید رضا صادقیان کیا فرمانده بسیج مرکز وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست از جمله اقدامات این مرکز را برگزاری نشست های هیأت های اندیشه ورز در زمینه بانک،بیمه،مالیات و گمرک و سایر موارد اقتصادی برشمرد و افزود: برپایی میز خدمت توسط بسیج به منظور رسیدگی به مشکلات مردم در زمینه های مختلف اقتصادی از اقدامات موثر بسیج به شمار می رود.
در پایان نشست یادشده، حمیدرضا نوابی فرمانده بسیج بیمه مرکزی با تشریح آخرین دستاوردهای بسیج نهاد ناظر صنعت بیمه در خصوص اهم اقدامات این پایگاه در مناسبت های مختلف از جمله برگزاری انواع مسابقات ورزشی بین کارکنان و خانواده های آن ها، دیدار و سرکشی از خانواده های معزز شهدا، برگزاری مسابقات قرآنی و نهج البلاغه و سایر اقدامات صورت گرفته گزارش مفصلی را ارائه کرد..

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.