×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طرح ۳۰۷۰ با هدف روان سازی و روزآمدی ارائه خدمات به اجرا در آمده است

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر صادق جلیلی در تبیین و تشریح این طرح اظهار داشت: کارآمدی، روزآمدی، مشتری مداری و رضایتمندی مخاطبان و ذینفعان همواره جزو اصول و سیاستها و خط مشی ها و اولویتهای سازمان بزرگ تامین اجتماعی بوده است و براین اساس، سازمان طرح ۳۰۷۰ را بمنظور استقرار دولت الکترونیک به اجرا درآورده است.
جلیلی افزود: سازمان تامین اجتماعی برای تحقق اصل مهم مشتری مداری و ارائه خدمات گسترده، با بیشترین کمیت و بالاترین کیفیت، همیشه پیشرو و پیشگام بوده و از هیچ تلاش و کوششی در ارائه خدمات فروگذار نبودند.

مدیردرمان خوزستان با بیان اینکه بتدریج ۳۰ خدمت و فرآیند ارائه خدمت درسازمان تامین اجتماعی بطور غیر حضوری به مشتریان ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: ارائه ۳۰ خدمت به صورت  الکترونیک، ضمن اینکه، باعث کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعات حضوری در سال  می شود، موجب رشد و ارتقای فرآیند ارائه خدمات و همچنین کمک به اقتصاد مردم و  کاهش ترافیک شهری  و صیانت از جان و سلامت مردم با توجه به شیوع بیماری کرونا است.
وی با تاکید بر لزوم رعایت شیونامه های بهداشتی و پرهیز از حضور در مجالس، طرح ۳۰۷۰ را یک ابتکار دانست که مردم بدون نیاز به مراجعه حضوری خدمات موردنظر خود را دریافت می کنند.

وی از دیگر اقدامات بسیار مهم و ارزشمند سازمان تامین اجتماعی که طی سال های اخیر، در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی به مرحله اجرا درآمده است، نسخه نویسی الکترونیکی عنوان کرد و گفت: هم اکنون نیز، اجرای این طرح در تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی و موءسسات دولتی و خصوصی طرف قرارداد، در دست اقدام است.

دکترجلیلی افزود: نسخه نویسی الکترونیک و حذف دفترچه های درمانی، فواید و محاسن بسیار زیادی برای پزشکان و بیماران دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.