×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران، وی تصریح کرد: این طرح در ایام پایانی سال جاری درمناطق محروم و کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از بلایای طبیعی اخیر(سیل و زلزله) در استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، فارس، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، هرمزگان، گلستان، کرمان، اصفهان و کردستان اجرا شد.
شیری ادامه داد: براساس این طرح، بخشی از بودجه اداره کل روابط عمومی بانک از محل صرفه جویی هزینه‌های جاری و مدیریت تبلیغات غیرضرور نظیر خرید و چاپ سررسید و تقویم برای خرید کفش از واحدهای تولیدی  ایرانی که دچار کمبود نقدینگی و مشکل در فروش محصولات بودند تخصیص داده شد.
وی افزود: در همین راستا هماهنگی های لازم با  تولیدکنندگان کفش انجام و برخی از آنها که در استان‌های مذکور که با مشکل فروش و منابع مالی مواجه بودند و یا از این بانک تسهیلات دریافت نموده‌اند به عنوان تولیدکنندگان هدف تعیین و  اعتبار لازم برای خرید کفش از این تولیدکنندگان اختصاص یافت.
مدیرعامل پست بانک ایران گفت: این امر خداپسندانه و نوع دوستانه با هماهنگی سازمان‌ها و نهادهای مردم نهاد (شوراها، دهیاری ها و ……) در استان‌های تعیین شده اجرا و کفش‌های تولید شده دراختیار نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد مناطق محروم در این استان ها قرار گرفت.
وی درپایان تصریح کرد: پست‌بانک‌ایران به‌عنوان بانک توسعه‌ای‌تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) و روستائی کشور، درراستای ایفای مسئولیت اجتماعی و کمک به رونق تولید و محرومیت‌زدایی، خدمات متنوع بانکی را به هموطنان روستایی در بیش از ۶ هزار باجه‌های بانکی در اقصی نقاط کشور ارائه می‌نماید که در شبکه بانکی کشور بی‌نظیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.