×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

مدیر بیمه‌های درمان شرکت بیمه سامان اظهار داشت: بیمه سامان با حدود ۳۱۰۰ مرکز درمانی در کل کشور قرارداد همکاری دارد و بیمه شده‌های این شرکت می‌توانند با مراجعه به این مراکز از خدمات درمانی بهره‌مند شوند.

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، جمیل صیدی مرادی، گفت: بیمه درمان تکمیل گروهی، درمان خانواده و بیمه‌های مسافرتی سه دسته اصلی رشته بیمه درمان در شرکت بیمه سامان هستد، البته در رشته بیمه مسافرتی، بیمه سامان یکی از پیشتازان و فعالان این حوزه است که با اختلاف قابل توجهی در جایگاه اول صنعت بیمه در این رشته قرار دارد.
وی، افزود: سال گذشته پرتفوی تولیدی شرکت بیمه سامان در رشته بیمه‌های مسافرتی بالغ بر ۱۶۲ میلیارد تومان بود اما این رقم در ۸ ماهه امسال ۱۱۷ میلیارد تومان است و با توجه به نیمه دوم سال و سفرهای نوروزی در ما‌ه‌های پایانی سال این رقم افزایش خواهد یافت.
مدیر بیمه‌های درمان شرکت بیمه سامان بیان کرد: این شرکت در حوزه بیمه‌نامه درمان خانواده نیز این جسارت را به خرج داد و به صورت تخصصی وارد بازار بیمه‌نامه‌های درمان خانواده شد و با شناسایی نیاز افراد جامعه اقدام به طراحی بیمه‌نامه درمان خانواده کرد و توانست با طراحی محصولات متنوع در این حوزه به سمت بازار هدف حرکت کند.
در حال حاضر با توجه به اینکه آمار عملکرد شرکت‌های بیمه در این رشته به صورت تفکیکی منتشر نمی‌شود از طریق مشاهدات و مطالعات میدانی، می‌توان عنوان نمود که بیمه سامان در این رشته نیز در رتبه اول قرار دارد.
صیدی مرادی، گفت: در سال گذشته در رشته بیمه درمان خانواده نزدیک به ۷۷ هزار نفر از بیمه شده تحت پوشش بیمه سامان قرار گرفتند که از همین محل پرتفویی بالغ بر ۲۶۲ میلیارد تومان تولید شد و در هشت ماهه سال‌جاری هم به ۴۹ هزار نفر از هموطنان بیمه‌نامه درمان خانواده سامان ارائه شده است.
وی، با اشاره به افزایش تعهدات و تغییرات صورت گرفته در طرح و طراحی محصولات شرکت بیمه سامان نسبت به سال قبل گفت: به همین دلیل از ابتدای سال‌جاری تا اکنون ۲۴۵ میلیارد تومان حق‌بیمه تولید شده که در مقایسه با سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.
مدیر بیمه‌های درمان شرکت بیمه سامان، رشد پرتفوی رشته بیمه درمان گروهی این شرکت در سال‌جاری را دو‌ برابر اعلام کرد و افزود: درسال گذشته با ارائه بیمه‌نامه درمان تکمیلی به ۲۷۷ هزار نفر پرتفویی بالغ بر ۵۴۰ میلیارد تومان تولید شد که این رقم در سال‌جاری با ارائه این بیمه‌نامه به ۲۸۰ هزار نفر بالغ بر ۸۴۰ میلیارد تومان است.
صیدی مرادی، به شبکه سرویس‌دهی خسارتی شرکت بیمه سامان اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه پرداخت خسارت در سال ۱۴۰۱ در رشته درمان گروهی مبلغی بالغ بر ۵۵۴ میلیارد تومان خسارت پرداخت شد که با توجه به پرتفوی تولیدی حق‌بیمه ۵۴۲ میلیارد تومانی تقریبا نسبت خسارت ۱۰۲ درصدی را شاهد بودیم.
مدیر بیمه‌های درمان شرکت بیمه سامان، اذعان داشت که ضریب خسارت شرکت بیمه سامان در رشته بیمه درمان خانواده به مراتب پایین‌تر بوده است چرا که بر اساس ماده ۲۵ آیین نامه شماره ی ۹۹ شورای عالی بیمه با ارزیابی متقاضی بیمه‌نامه صادر می‌شود و این ارزیابی باعث می‌شود که تا حدی بتوان ریسک را کنترل و پس از آن اقدام به صدور بیمه‌نامه کرد.
صیدی مرادی، میزان خسارت پرداختی شرکت بیمه سامان در رشته بیمه درمان خانواده را رقمی بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان اعلام کرد که با توجه به آمار حق‌بیمه تولیدی ۲۶۰ میلیارد تومانی از این محل، ضریب خسارت ۶۷ درصدی را به دنبال داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.