×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

در ایران از سال ۱۳۷۶، با تصویب شورای فرهنگ عمومی کشور روز ۲۹ مهرماه، به عنوان روز ملی صادرات انتخاب شد. تعیین این روز فرصتی برای نشان دادن اهمیت صادرات و ترویج فرهنگ آن و تقدیر از فعالان اقتصادی است.

صادرات تجارت بین المللی را تسهیل می‌کند و با ایجاد اشتغال، تولید و درآمد، چرخ اقتصادی داخلی را به حرکت درمی‌آورد. این موضوع برای اقتصادهای مدرن بسیار مهم است زیرا به افراد و سازمان‌ها، بازارهای بیشتری را برای کالاهایشان ارائه می‌دهد.

یکی از اهداف گروه وطن‌زرین جهانی سازی کسب‌وکار است. در ادامه صحبت‌های فرهنگ فرهنگی مدیر صادرات گروه وطن‌زرین به مناسبت روز صادرات آمده است؛

همانطور که می‌دانید صادرات، ارایه کالا و خدمات و تولید آن در یک کشور و فروش در کشور دیگری است. اما صادرات در معنا و مفهوم عمیق‌تر و دقیق‌تر، مجموعه‌ای از تعاملات و ارتباطات واحدهای مختلف و درگیری گروه و یک سازمان به منظور ارایه کالا و خدمات در عرصه جهانی‌ست.

گروه صنعتی وطن‌زرین مروارید آسیا در سال ۱۴۰۱ بالغ بر یک میلیون دلار فروش در زمینه فروش محصولات صادراتی در کشور روسیه داشته است و موفق شده ورود به فروشگاه‌های زنجیره‌ای مگنت و ایکس فایو را تجربه کند.

همچنین بر اساس تاییدیه‌های اخذ شده، ما امکان ورود و فروش محصولات صادراتی را به کشورهای ارمنستان، بلاروس، قزاقستان و قرقیزستان به دست آوردیم.

با همکاری دپارتمان امور مشتریان (CS)، موفق شدیم بالغ بر ۲۰۰ مشتری در بیش از ۱۵ کشور جهان را شناسایی کنیم تا بتوانیم با آن‎ها در ادامه ارتباطاتمان را برای فروش محصولات صادراتی حفظ کنیم.

به منظور موفقیت در عرصه بین‌الملل، ما نیازمندیم تا بررسی، تحقیق و مطالعه‌سنجی درستی از کشورهای هدف انجام دهیم. همچنین ما نیازمند این هستیم که Bench mark درستی بر اساس ۴P در هر یک از کشورها انجام دهیم و قوانین و سیاست‌های موجود در هر کشور را به صورت شفاف بررسی کنیم.

با توجه به اینکه گروه در راستای جهانی شدن قدم برمی‌دارد، برنامه گروه در زمینه فروش محصولات صادراتی به این شکل است که بالغ بر ۶۰ کشور در سه زون فعالیت داشته باشد. در زون اول باید کشورهای همسایه، کشورهای آسیای میانه و تعدادی از کشورهای خاورمیانه را پوشش دهیم، زون دوم شامل کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای شمال آفریقا می‌شود و در زون سوم کشورهای اروپایی را پوشش خواهیم داد.

امیدوارم با مجموعه تلاش‌های گسترده و پیوسته که توسط همه همکاران در واحدهای مختلف سازمان در حال انجام است، بتوانیم بیش از پیش در عرصه بین‌الملل و نیل به اهداف و چشم‌انداز گروه قدم برداریم.

*******

درباره گروه وطن‌زرین

گروه صنعتی وطن زرین با چهل سال قدمت با استفاده از آخرین و مجهزترین فناوری‌های روز دنیا تا کنون موفق به راه‌اندازی و بهره‌برداری از ده‌ها سایت تولیدی و خدماتی، در چهار دسته متنوع کسب و کار شده است.

  • صنعت کالاهای تند مصرف (FMCG)
  • صنعت آبزی پروری
  • فروش مستقیم
  • صنعت IOT

 حوزه‌های فعالیت ناهمگون، تعدد کسب و کار ، گستره جغرافیایی و توجه به مولفه‌های توسعه پایدار موجب شده تا فرصت‌های مناسبی برای توانمنـدسـازی جامعه، کسب تجربه‌های نو و توسعه توانمندی‌های فردی کارکنان ایجاد شود.

گروه وطن‌زرین مفتخر است که پس از تلاش‌های مداوم تیم رهبـری و کارکنان شـایسته خود، رهبری بازار را در بخش‌های تولید غذای آبزیان و محصولات سلولزی در اختیار دارد و با استفاده از منابع موجود و کارکنان پـرتلاش، در جهت دستیابی به مـوفقیت‌های بیشتر و رسالت جهانی خود در حرکت است.

برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از برندهای گروه  وطن‌زرین و دنبال کردن اخبار این گروه به وبسایت https://www.vatanzarin.com/fa/ مراجعه کنید.

روابط عمومی گروه وطن‌زرین: نگار باقری

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۴۳۲۹۸   داخلی:۱۰۷

ایمیل: ne.bagheri@vatanzarin.com

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.