×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تکمیل فرایند راه اندازی و بهره برداری حداکثری از ظرفیت های سامانه «کروکی آنلاین» با تقویت تعاملات بیمه و پلیس، امکان پذیر خواهد بود.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در جمع فرماندهان ارشد فراجا، اعضای هیات عامل و مدیران نهادناظر صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: برای سرعت بخشی به امر تکمیل خدمات و قابلیت های سامانه کروکی آنلاین، نشست های منظم کارشناسی برگزار خواهد شد.
رئیس کل بیمه مرکزی از تشکیل کارگروه مشترک فناوری اطلاعات بین پلیس و نهادناظر بیمه برای پیشبرد اهداف سامانه کروکی آنلاین خبر داد و تصریح کرد: رضایتمندی مردم از خدمات بیمه و پلیس در گرو تسریع و تسهیل عملیات ارزیابی و پرداخت خسارت است که باید تمامی توجه خود را به آن معطوف کنیم.
گفتنی است در این نشست دکتر علی بنیادی نائینی _ معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی_ ضمن تشریح آخرین اصلاحات آیین نامه های مرتبط با راهنمایی و رانندگی بر موضوعاتی نظیر ضرورت برنامه ریزی برای اصلاح نقاط حادثه خیز و منع تردد وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه تاکید کرد.
شایان ذکر است در این نشست سردار سید تیمور حسینی فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا سردار احمد دولت خواه _ رئیس فاوای فراجا ، سردار محمد باقر سلیمی رئیس  عملیات راهور، سرهنگ محمدرضا کرمی مصمم رئیس فاوای راهور و اعضای هیات عامل و مدیران بیمه مرکزی نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.