×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

صبح امروز دکتر استاد هاشمی باحضور در آیین اختتامیه سومین المپیاد ورزش صنعت بیمه، خواهان مشارکت استان ها در این مسابقات شد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، ضمن قدردانی از تشکیل  شورای ورزش صنعت بیمه و تلاش های مسئولین این شورا برای برگزاری سومین دوره مسابقات ورزشی گفت: این رقابتها که با عنوان گرامیداشت شهدای غزه برگزار شده است یک اقدام در مسیر حمایت از حقانیت انسان های مظلوم است.
دکتر استاد هاشمی  پس از اهداء مدال قهرمانان افزود: پیشنهاد می شود شورای ورزش در تقویم ورزشی صنعت بیمه، رقابت های ورزشی در استانها و همچنین مسابقات ویژه بازنشستگان، فرزندان کارکنان و رقابت هایی برای مدیران صنعت بیمه را  نیز پیش بینی کنند.
وی همچنین تقویت رابطه صنعت بیمه با صنعت ورزش را باعث ارایه و معرفی محصولات جدید بیمه ای برای جامعه ورزش دانست و از مدیران عامل شرکتهای بیمه خواست در گسترش تعامل با نهادها و مجامع ورزشی و ورزشکاران تلاش کنند.
رییس کل بیمه مرکزی در پایان  از دکتر کاردگر مدیران عامل بیمه ما، کوثر ، دی، آسیا و نوین برای میزبانی مسابقات تشکر کرد.
در ادامه این مراسم مجتبی حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی از برگزاری مسابقات استانی در ایام دهه فجر خبر داد.
همچنین علیرضا محمدعلی رییس شورای ورزش بیمه مرکزی و دبیر شورای ورزش صنعت بیمه با ارائه گزارشی از روند سومین المپیاد ورزشی صنعت بیمه گفت :در این المپیاد ۱۱۰۰ ورزشکار از کارکنان صنعت بیمه از ۲۹ شرکت بیمه در قالب ۲۰۰ تیم بایکدیگر به رقابت پرداختند که بیمه دی در جدول توزیع مدالها در جایگاه نخست قرار گرفت و بیمه کوثر در مجموع مدالی در جایگاه دوم و دو تیم بیمه متقابل کیش و بیمه رازی مشترکا مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
 بیمه مرکزی نیز با کسب شش مدال بیشترین را کسب کرد اما از نظر مرغوبیت مدالی در رتبه ششم قرار گرفت.
وی گفت: از نظر ترکیب جنسی نیز ۲۶درصد از ورزشکاران را کارکنان زن و ۷۴ درصد بقیه از مردان بودند.
محمدعلی سطح کیفی و استانداردهای رقابتی المپیاد سوم را بنا بر اظهارات نمایندگان فدراسیونها و انجمنهای ملی برگزار کننده این مسابقات بالاتر از دو دوره گذشته اعلام کرد و افزود؛ نیاز ورزش صنعت بیمه برخورداری از یک مجموعه ورزشی در خور این صنعت است.
وی همچنین تشکیل چهار کمیته فنی، پشتیبانی، نظارت و اطلاع رسانی به ریاست و مرکب از تمامی شرکتهای بیمه را نمادی از یک حرکت مشارکتی در صنعت بیمه دانست که از تمرکز در تصمیم گیری جلوگیری خواهد کرد.
همچنین سمانه شاهین فر مسئول ورزش بانوان صنعت بیمه ضمن قدردانی از حضور پررنگ بانوان در این دوره از مسابقات از مسئولین خواست تا با در اختیار گذاشتن امکانات بیشتر، شرایط برای حضور حداکثری بانوان صنعت بیمه را فراهم کنند.
گفتنی است در مسابقات رده بندی فوتسال صنعت بیمه تیم بیمه کوثر با شکست تیم بیمه دی جام برنزی این رقابت ها را دریافت کرد و در بازی فینال ،تیم بیمه سرمد در ثانیه های پایانی گل پیروزی بخش خود را وارد دروازه تیم بیمه آسیا کرد و قهرمان شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.