×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۴ خرداد , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، همزمان با هفته دفاع مقدس ، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با جمعی از همکاران ایثارگر ، جانباز ، آزاده و خانواده شهید دیدار کرد .

دراین دیدار که با حضور معاونین و نماینده امور ایثارگران تامین اجتماعی گیلان برگزار شد، علی حسین نژاد ، هفته دفاع مقدس را بهانه ای برای پاسداشت رشادتها و دلیرمردی های غیرتمندان از جان گذشته در سالهای جنگ تحمیلی برشمرد و با ارزشمند دانستن این برگ از تاریخ ایران اسلامی، رزمندگان را انسانهایی با عیار بالا که زلالی و صافی دل و منش اخلاقی و ساده زیستی آنها ویژگی بارزشان بوده قلمداد کرد.

وی افزود : در این بین باید شهیدان را سعادتمندان واقعی روزگار ما دانست که با نیات پاک و آرمانهای والا در راه پاسداری از کیان و آب و خاک با نثار جان در مسیر پرتلاطم و دشوار ایثارگری در بالاترین شکل خود گام نهادند و با پروردگار خود معامله نمودند .

حسین نژاد با تبیین جایگاه خانواده شهداء ، برخورد و رفتار شایسته به مثابه یک الگو و اسوه و تلاش برای ارتقاء منزلت را از خصلتهای بارز این قشر معرفی و اظهار داشت : افتخار ما بر این است که همکاران ایثارگر و خانواده شهید در عرصه سازمانی نیز با درخشش و تجربیات و ایده های خوب در صف مقدم خدمت به مردم قرار دارند .

در پایان این مراسم از همکاران شرکت کننده و رزمنده شاخص پسشکسوت بعنوان نمایندگانی از جامعه ایثارگران تامین اجتماعی استان گیلان با اهداء لوح  تجلیل شد .

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.