×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش کیوسک خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مسعود علیاری افزود : زنان خانه دار و خانم های مجرد می توانند برای استفاده از خدمات بیمه تامین اجتماعی با مراجعه به شعب وکارگزاریهای این سازمان به صورت خود اظهاری با عنوان خانه دار و انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه مقرر از تعهدات قانونی سازمان تامین اجتماعی در زمینه های درمان از کارافتادگی و بازنشستگی بهره مند شوند .
وی اظهار داشت : هدف ازاجرای این طرح  زیر پوشش قراردادن زنان خانه دار زیر چتر سازمان تامین اجتماعی است تا این قشر بتوانند با پرداخت حق بیمه بعد از گذشت مدتی معین از این پشتوانه استفاده کنند .
علیاری با بیان اینکه اغلب زنان خانه دار اطلاعات کافی از اجرای این طرح را ندارند ، افزود : بایدبا اطلاع رسانی های مناسب زمینه آگاهی این قشررا فراهم نموده تا این عزیزان از فرصت ایجاد شده بهره مند گردند.
وی با بیان اینکه زنان خانه دار ۱۸ تا ۵۰ سال می توانند متقاضی بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی شوند ، گفت : نرخ حق بیمه برای این قشر به انتخاب خود بیمه شدهاز۱۲ ، ۱۴ و ۱۸ درصد است که بسته به نوع خدمات می توانند یکی از آنها را انتخاب کنند .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.