×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شعبه اصفهان پیشگام در خرید ارز از مشتریان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، حبیب احمدی در مراسم بازدید مجازی مدیرعامل و مدیران ارشد بانک توسعه صادرات از شعبه اصفهان، افزود: شعبه اصفهان از شعب فعال بانک توسعه صادرات بوده که توانسته مشتریان بزرگی از حوزه های مختلف، اعم از فولاد، پتروشیمی و ذوب آهن را جذب کند.
وی افزود: شعبه اصفهان بانک توسعه صادرات ایران در بخش حواله های وارده و صادره عملکرد مطلوبی داشته و با صدور بالغ بر ۱۲ هزار و ۷۴۸ دلار حواله، رشد ۳۴۴ درصدی را طی یکسال منتهی به مرداد جاری داشته باشد.
احمدی به توفیق شعبه اصفهان در ارائه خدمات بانکداری شرکتی به ۵ مشتری بانک توسعه صادرات ایران در استان اشاره کرد و گفت: این مشتریان از صادرکنندگان مهم حوزه صنعت این استان هستند؛ در این زمینه شعبه اصفهان رتبه دوم را در میان شعب بانک توسعه صادرات ایران دارد.
مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران خاطر نشان کرد: شعبه اصفهان در زمینه کاهش مصوبات ارجاعی به کمیته اعتبارات موفق عمل کرده است.
به گفته احمدی، امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران، طی دو سال اخیر با شیوع ویروس کرونا، بالغ بر ۵ نشست و وبینار تخصصی در حوزه های بازاریابی، آموزش خدمات بانک، گزارش ادواری و دانش بنیان را با همکاری شعبه اصفهان برگزار کرده است.