×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شرکت گروه مپنا هشتمین شرکت برتر ایران شد

به گزارش کیوسک خبر به نقل از مپنا نیوز – سازمان مدیریت صنعتی، رتبه‌بندی سال ۱۴۰۰ شرکت‌های برتر ایران را برای بیست و چهارمین سال متوالی اعلام کرد و بر این اساس، شرکت گروه مپنا، به‌عنوان هشتمین شرکت برتر ایران انتخاب شد. همچنین شرکت مپنا رتبه نخست گروه شرکت‌های پیمانکاری شرکت‌های برتر ایران را از نظر میزان فروش بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۳۹۹ به خود اختصاص داد.
بیست و چهارمین همایش شرکت‌های برتر ایران و رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100)، روز سه‌‎شنبه چهارم بهمن ماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش­های بین­المللی صدا و سیما برگزار شد و بر اساس نتایج اعلامی‌، تعداد ۱۳ شرکت از مجموعه شرکت‌های گروه مپنا در مجموع ۵۰۰ شرکت برتر ایران جای گرفتند.
در لیست یکصد شرکت برتر کشور از نظر میزان فروش، شرکت گروه مپنا رتبه هشتم را با میزان ۶۱۱۸۹۴ میلیارد ریال فروش در سال ۱۳۹۹ به دست آورد.
در این گزارش، شرکت گروه مپنا، رتبه هفتم بالاترین ارزش افزوده، رتبه هشتم بالاترین رتبه فروش و دهم بالاترین ارزش افزوده را کسب کرد. همچنین مپنا پنجمین شرکت از نظر بیشترین سودآوری معرفی شد.
همچنین در میان پانصد شرکت برتر، نام چند شرکت‌ دیگر گروه مپنا، شامل شرکت نیرپارس با رتبه ۱۵۴، شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های سیکل ترکیبی مپنا (توسعه ۲) با رتبه ۱۶۹، شرکت بهره‌برداری و تعمیراتی مپنا (O&M) با رتبه ۱۸۳ شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های مپنا (توسعه ۱) با رتبه ۲۰۲، شرکت مهندسی و ساخت بویلر و تجهیزات مپنا با رتبه ۲۲۰، شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا (پرتو) با رتبه ۲۲۴، شرکت نصب‌نیرو با رتبه ۲۳۳، شرکت حفاری مپنا نورکیش با رتبه ۲۵۰، شرکت مهندسی و ساخت ژنراتور مپنا (پارس) با رتبه ۲۶۶، شرکت مهندسی و پشتیبانی نیروگاهی البرز توربین با رتبه ۲۹۴، شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا با رتبه ۳۵۴ و شرکت توسعه بهداشت و سلامت مپنا با رتبه ۴۴۱ از نظر میزان فروش / درآمد قرار دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.