×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شاخص سبز پوش شد

در معاملات روز سه شنبه یکم شهریور ماه ، ارزش کل معاملات بورس تهران به ۱۰هزار میلیارد تومان نزدیک شد که دراین میان ارزش معاملات خرد با افزایش نسبت به روز گذشته به ۳هزارو ۲۳۳میلیارد تومان رسید .

به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی شرکت تامین سرمایه تمدن ، در بازار امروز همچون روزهای گذشته حجم معاملات مربوط به اوراق بدهی در بازار ثانویه پر رنگ بود به طوریکه ۴۶درصد ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

بنابر این گزارش، شاخص کل بورس با ۶۹۴۸ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۳۱هزارو ۴۴۰ واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با رشدی ۵۰۳۰ واحدی به رقم ۴۰۲هزار و ۳۲۷ واحد رسید. در بازار سهام امروز خودرویی ها صدرنشین بودند وارزش معاملات این گروه به ۴۴۱ میلیارد تومان رسید .

در دادوستد های امروز بورس تهران نمادهای ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی نوری، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ، بانک ملت ، بانک تجارت و ایران خودرو بیشترین تاثر مثبت بر روی شاخص کل بورس داشتند ودر مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس ، فولاد مبارکه اصفهان ، معدنی و صنعتی گل گهر ، توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی جم تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.