×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

شرکت مشاروه بیمه‌ جهانی ویلیس تاورز واتسون (WTW) با همکاری مرکز مطالعات ریسک دانشگاه کمبریج، از یک شاخص جدید در زمینه ریسک فرودگاه رونمایی کرد.
به گزارش کیوسک خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، مطلب علمی با عنوان «با همکاری دانشگاه، شاخص ریسک فرودگاه راه‌اندازی شد» در بخش تازه‌ترین‌های پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان وب‌سایت پژوهشکده بیمه منتشر شد.
شاخص ریسک فرودگاه به فرودگاه‌های پرتردد جهان این امکان را می‌دهد تا روش‌های ترسیم ریسک را با هدف مقاوم‌سازی در برابر آینده در طرح‌های تاب‌آوری خود بگنجانند. این شاخص جدید در کنفرانس ریسک فرودگاهی ویلیس تاورز واتسون در لیسبون پرتغال در میان جمعی از مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی جهان ارائه شد.
شاخص ریسک فرودگاه، با ترکیب تحلیل‌های تاریخی و پیش‌گویانه، ۱۱۰ فرودگاه پرتردد جهان را بر اساس حجم مسافران دربرابر ۱۹ تهدید شناسایی‌شده مقایسه کرده و سطح احتمال و اثر اختلال عملیاتی در سودآوری یک فرودگاه را تعیین می‌نماید.
ادامه خبر در بخش تازه‌ترین‌های پایگاه خبری تازه‌های بیمه ایران و جهان و یا در نشانی https://tazeha.irc.ac.ir/fa-IR/tazeha.irc.ac/5476/news/view/17664/5552/Staging/ قابل مشاهده می‌باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.