×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سفر دو روزه معاون اقتصادی وزیر کشور و قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور به خوزستان

به گزارش کیوسک خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این سفر دو روزه که اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور و نمایندگان سایر دستگاه های مرتبط در حوزه های قضایی، دستگاههای نظارتی و بانک های عامل مرتبط نیز در استان خوزستان حضور می یابند، آخرین وضعیت واحدهای تولیدی استان خوزستان در بخشهای مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، تجارت ، سایر فعالیت های اقتصادی و همچنین مشکلات، چالش ها و شرایط پیش رو نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد.
بازدید از واحدهای بزرگ صنعتی منتخب و بویژه فولادی استان، ازجمله گروه ملی فولاد ایران، نورد و لوله اهواز، لوله سازی ماهشهر و فولاد خوزستان و بررسی میدانی شرایط واحدهای موصوف و حل و فصل مشکلات این واحدها، از جمله برنامه های مهم قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و دیگر اعضای ستاد محسوب می گردد.
همچنین بازدید از شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز و برگزاری جلسه ویژه بررسی مشکلات شهرک ها و نواحی صنعتی استان خوزستان نیز در ردیف برنامه های مصوب معاون اقتصادی وزیر کشور قرار دارد.
برگزاری یکصد و بیست و سومین جلسه ستاد ملی و رفع موانع تولید با حضور اعضای ستاد در اهواز، بعنوان پایان بخش برنامه های قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان خوزستان، است.